۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

نمونه‌ ارزان‌تر آیفون هم به اینترنت 5G متصل می‌شود

ایتنا - این آیفون اس‌ئی دارای تراشه بایونیک اِی‌۱۵ است که بر اساس اعلام اپل، سریع‌ترین تراشه در میان رقبا است.
نمونه‌ ارزان‌تر آیفون هم به اینترنت 5G متصل می‌شود

شرکت اپل روز سه‌شنبه اعلام کرد امکان اتصال اینترنت ۵جی را به گوشی‌های آیفون اس‌ئی و آیپد ایر هم اضافه کرده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، اپل قیمت آیفون اس‌ئی جدید را در مقایسه با مدل قبلی اندکی بالا برده و از ۳۹۹ دلار به ۴۲۹ دلار افزایش یافته است. اپل ارسال این تلفن جدید را از ۱۸ مارس آغاز می‌کند و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قرمز عرضه می‌شود.

این آیفون اس‌ئی دارای تراشه بایونیک اِی‌۱۵ است که بر اساس اعلام اپل، سریع‌ترین تراشه در میان رقبا است و سال گذشته، برای اولین بار همراه آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو ارائه شد. آیفون اس‌ئی صفحه نمایش رتینای ۴.۷ اینچی دارد و دکمه خانه با حسگر شناسایی اثر انگشت با این مدل بازمی‌گردد.  

تیم کوک، مدیرعامل اپل، گفت: «برای کاربران فعلی ما که آیفونی کوچک‌تر با قیمت مناسب‌ می‌خواهند این مسئله اهمیت دارد.»

آیپد ایر نیز با طراحی جدید، قابلیت اتصال ۵جی و تراشه ام‌۱ عرضه می‌شود. قیمت آیپد ایر تغییری نکرده است و از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود. مدل جدید آیپد دارای دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی است و از ۱۸ مارس در دسترس خواهد بود.
 



اپل در تلاش برای ارائه ابزارهای قدرتمندتر، قابلیت اتصال به اینترنت ۵ جی را در مرکز توجهش قرار داد و آیفون ۱۳ را با امکان برخورداری از فناوری ۵جی و قطعات پرسرعت‌تر عرضه کرد.

اکنون، نمونه ارزان‌تر گوشی‌های اپل، آیفون اس‌ئی، با امکان اتصال به اینترنت ۵‌جی ممکن است افرادی را که دغدغه هزینه دارند و هر سال گوشی‌هایشان را عوض نمی‌کنند، وسوسه کند آیفون جدیدی بخرند.

نیل شاه، تحلیلگر از کانترپوینت ریسرچ، در این زمینه گفت: «از آن‌جا که کاربران آیفون معمولا گوشی‌هایشان را بیشتر از ۲.۵ سال نگه می‌دارند، گنجاندن امکان اتصال ۵جی قابلیت جذابی برای کاربران است تا آیفون‌های ۴‌جی‌ قدیمی‌شان را عوض کنند و ارتقا بدهند.»

در سال‌های اخیر، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و غرب اروپا بزرگ‌ترین بازارهای فروش آیفون اس‌ئی بوده‌اند.
کد مطلب: 67903
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام