۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲

تحریم روسیه به روش آمازون!

ایتنا - واحد خدمات ابری آمازون از تعطیلات آخر هفته توقف پذیرش مشتریان جدید در روسیه را آغاز کرد با این حال تا روز سه شنبه این خبر را رسما اعلام نکرده بود.
تحریم روسیه به روش آمازون!

واحد رایانش ابری آمازون پذیرش مشتریان جدید در روسیه یا بلاروس را متوقف کرد و به جمع شرکتهایی پیوست که فعالیتهای تجاری در این کشور را پس از حمله روسیه به اوکراین متوقف کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا،  شرکت آمریکایی آمازون در پست بلاگی اعلام کرد واحد خدمات وب آمازون (AWS) هیچ دیتاسنتر، زیرساخت یا دفتری در روسیه ندارد و یک سیاست طولانی برای عدم همکاری با دولت روسیه دارد. ما همچنین پذیرش مشتریان جدید در روسیه و بلاروس را برای واحد خدمات ابری متوقف کردیم.

آمازون اعلام کرد: بزرگترین کاربران خدمات ابری آمازون در روسیه شرکتهایی هستند که دفتر مرکزی آنها در جای دیگری است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت وب سایت خرده فروشی اختصاصی برای روسیه ندارد، اما خریداران در اکثر کشورهای اروپایی می توانند سفارشهای فرامرزی را از سایت فروش آمازون در آلمان یا مناطق دیگر دریافت کنند.

 آمازون هفته گذشته اعلام کرده بود در راستای حمایت از اوکراین، از قابلیت لجستیکی خود برای رساندن تدارکات به افراد نیازمند و از تخصص امنیت سایبری خود برای کمک به دولتها و شرکتها استفاده خواهد کرد اندی جاسی، مدیرعامل آمازون در بیانیه ای اعلام کرده بود آمازون در کنار مردم اوکراین ایستاده است و به کمک ادامه خواهد داد.
کد مطلب: 67894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام