۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳

در مراسم رونمایی از محصولات اپل چه گذشت؟

ایتنا - اپل سه‌شنبه‌شب یک آیفون 5G ارزان‌قیمت یعنی آیفون SE جدید را معرفی کرد که مستقیما با رقبای خود در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده رقابت می‌کند و به با ارزش‌ترین شرکت جهان فرصتی می‌دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کند.
در مراسم رونمایی از محصولات اپل چه گذشت؟

اپل سه‌شنبه‌شب یک آیفون 5G ارزان‌قیمت یعنی آیفون SE جدید را معرفی کرد که مستقیما با رقبای خود در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده رقابت می‌کند و به با ارزش‌ترین شرکت جهان فرصتی می‌دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

به گزارش ایتنا و به نقل از همشهری آنلاین، در این رویداد که عنوان آن  "Peek Performance" است، اپل سریع‌ترین چیپست خود و همچنین یک رایانه کاملاً جدید با عملکرد بالا را معرفی کرد. این شرکت حالا تقریباً همه دستگاه‌های خود را در باند 5G آورده است.

 
رونمایی از محصولات اپل - آیفون

آیفون SE – سریع‌تر، بهتر، ارزان‌تر
این اولین آپدیت آیفون SE از سال ۲۰۲۰ است و اکنون با 5G و تراشه سریع‌تر A15 Bionic عرضه خواهد شد.

این گوشی ۴۲۹ دلاری به اپل فرصت بیشتری برای رقابت با پیشروان صنعت یعنی سامسونگ، شیائومی و سایرین در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده می‌دهد و کاربران بیشتری را به دنبال اتصال سریع‌تر به اکوسیستم اپل می‌آورد.

عرضه آیفون SE جدید از ۱۸ مارس آغاز خواهد شد.
 
رونمایی از محصولات اپل - آیپد ایر

آیپد ایر جدید
آیپد ایر با طراحی جدید، اتصال 5G و چیپست سریع یعنی M1 که در مک‌بوک‌ها یافت می‌شود، اولین به روز رسانی خود را در دو سال اخیر دریافت کرد.
اپل ادعا کرد تراشه پیشرفته، دستگاه را دو برابر سریع‌تر از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ در محدوده خود می‌کند. قیمت آیپد ۵۹۹ دلار است و از ۱۸ مارس عرضه می‌شود.

 
رونمایی از محصولات اپل - تراشه هیولا

تراشه هیولا
اپل یک تراشه داخلی جدید به نام M1 Ultra را ارائه کرد که از ترکیب دو تراشه M1 Max ساخته شده است. تراشه‌ای که پیش‌تر قدرتمندترین تراشه اپل برای مک‌بوک‌ها بود. این تراشه دو برابر سریع‌تر است و در مک استودیو تازه راه‌اندازی شده بارگذاری می‌شود.

 
رونمایی از محصولات اپل - مک استودیو

مک استودیو کاملا جدید
اپل «مک استودیو» را راه‌اندازی کرد؛ یک کامپیوتر قدرتمند با صفحه نمایش ۲۷ اینچی و با کارایی بالا برای نوازندگان، ویرایشگران ویدئو و فیلمسازان.
مک استودیو از تراشه M1 Max استفاده می‌کند که ۳.۴ برابر سریع‌تر از iMac است؛ این رایانه با تراشه M1 Ultra  حدود ۸۰ درصد سریع‌تر از Mac Pro برتر اپل است.

مک استودیو، اولین در نوع خود، قیمتی معادل ۱۹۹۹ دلار برای نسخه با تراشه M1 دارد و قیمت آن تا ۳۹۹۹ دلار برای رایانه با تراشه M1 Ultra اعلام شده است. در عین حال استودیو دیسپلی ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد.

 
رونمایی از محصولات اپل - آیفون 13


آیفون ۱۳ سبز
همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شده بود، اپل، یک رنگ فوق‌العاده را به خانواده گوشی‌های آیفون ۱۳ اضافه کرده است؛ یک سبز زیبا.

 
کد مطلب: 67893
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام