۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۵

اطلاعات گوگل پیکسل واچ و گوگل پیکسل 6a لو رفت

ایتنا – به تازگی اطلاعات نسخه جدید تلفن‌ همراه پیکسل به همراه ساعت هوشمند پیکسل گوگل در شبکه‌های اجتماعی افشا شده است که نشان دهنده طراحی جذاب برای این محصولات هستند.
اطلاعات گوگل پیکسل واچ و گوگل پیکسل 6a لو رفت
به تازگی اطلاعات نسخه جدید تلفن‌ همراه پیکسل به همراه ساعت هوشمند پیکسل گوگل در شبکه‌های اجتماعی افشا شده است که نشان دهنده طراحی جذاب برای این محصولات هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، گوگل پیکسل 6a قرار است تا یکی از برترین تلفن‌های همراه تولید شده توسط این شرکت باشد ولی به تازگی با اشتباهی از سوی یکی از پروایدرهای مخابراتی، تصاویر این مدل و ساعت پیکسل به رسانه‌ها راه یافته است.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده، سیستم انبارداری یکی از اپراتورهای مخابراتی در آمریکا تصاویر این دو مدل را به صورت حفاظت نشده در انباره اطلاعاتی خود قرار داده است و به همین دلیل نیز دسترسی به این محصولات توسط رسانه‌ها ممکن شده است.
 
بر اساس این اطلاعات، گوگل پیکسل 6a که پرچمدار بعدی گوگل خواهد بود در سه رنگ سبز، مشکی و سفید به کاربران عرضه خواهد شد و خبری از رنگ‌های بیشتر نخواهد بود.
 
 
 
از سوی دیگر نیز حافظه داخلی این تلفن‌های همراه برابر با 128 گیگابایت خواهد بود. از طرف دیگر ساعت هوشمند پیکسل نیز با افشای اطلاعات همراه بوده است و مشخص شده است که سه نسخه رنگ برای این محصول وجود خواهد داشت.
 
این رنگ‌ها شامل طلایی، خاکستری و مشکی خواهند بود که همگی از حافظه داخلی یکسان با حجم 32 گیگابایت بهره‌مند خواهند بود که رقم مناسبی برای یک ساعت هوشمند محسوب می‌شود.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده رار است تا این محصولات در بهار سال 2022 یعنی در ماه می، در کنفرانس I/O شرکت گوگل به همگان معرفی شوند و با توجه به اینکه پیش از این گوگل تنها نرم‌افزار اندروید را برای استفاده در ساعت هوشمند به شرکت‌های دیگر می‌داد، نخستین نسخه ساعت پیکسل می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.
کد مطلب: 67841
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام