۱
plusresetminus
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۵۵

محصولات جدید آمازون همگی با محیط زیست سازگار خواهند شد

ایتنا – شرکت آمازون به صورت رسمی اعلام کرده است که برنامه‌ای ویژه را برای مبارزه با تغییرات جوی در پیش روی خود قرار داده است که تغییراتی بزرگ در ساختار تولید محصولات این شرکت ایجاد خواهد کرد.
محصولات جدید آمازون همگی با محیط زیست سازگار خواهند شد
شرکت آمازون به صورت رسمی اعلام کرده است که برنامه‌ای ویژه را برای مبارزه با تغییرات جوی در پیش روی خود قرار داده است که تغییراتی بزرگ در ساختار تولید محصولات این شرکت ایجاد خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، بر اساس برنامه‌های جدید آمازون قرار است تا تمامی سطوح سیاست‌های کاری، سرمایه‌گذاری‌ها و موارد دیگر از این دست در این شرکت با توجه به کمک به بهود شرایط تغییرات جوی بازنگری شوند.
 
این شرکت یک خط تولید محصولات جدید را ایجاد کرده است که نام محصولات آگاه عرضه خواهند شد و در این خط تمامی محصولات با ساختار دوستدار محیط زیست تولید خواهند شد.
 
این محصولات شامل محصولات مربوط به خواب، لباس، لوازم آرایشی بهداشتی و ملزومات منزل خواهند بود که همگی به نحوی تولید خواهند شد که بتوانند برچسب رسمی مواد اولیه زیستی را بر روی خود داشته باشند.
 
 
 
این برچسب به این معنی است که این محصولات در فرایند تولید خود از مواد اولیه و سوخت‌های تجدیدپذیر استفاده کرده‌اند و به همین دلیل نیز نگران‌های شیمیایی بسیار اندکی خواهند داشت.
 
برای مثال محصولات مربوط به خواب قرار است تا در شرایط کاری مناسب اجتماعی تولید شوند و لوازم آرایشی بهداشتی نیز مواد اولیه تماما تجدید پذیر و غیر شیمیایی را مورد استفاده قرار خواهند داد تا ردپای زیستی مناسبی از خود به جای بگذارند.
 
علت اتخاذ چنین رویکردی توسط آمازون این است که این شرکت متم شده بود که در فرایند عرضه محصولات در فروشگاه آنلاین خود حجم بسیار عظیمی از زباله‌های زیستی را تولید کرده است.
 
آمازون این فرایند را ابتدای کار خود می‌داند و هدف اصلی این شرکت این است که بتواند تا سال 2040 میلادی به وضعیتی برسد که میزان اختراق کربنی در این شرکت به صفر رسیده باشد.
 
کد مطلب: 67840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام