۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۲

شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی

می‌توان ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی را یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار ساعت‌های هوشمند دانست که به واقع یک قدم بزرگ در راستای کاربردی‌تر کردن ساعت‌های هوشمند پیش رفته است.
شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ساعت‌های هوشمند روز به روز در حال تکامل و پیشرفت چشم‌گیری هستند و در هر مدل جدیدی که معرفی می‌شود علاوه بر اضافه شدن امکانات جدید، قابلیت‌های قبلی هم بهبود پیدا می‌کنند. این ساعت‌ها که به نوعی جدیدترین عضو از خانواده ابزارهای هوشمند به شمار می‌روند، کم کم در حال جا باز کردن در زندگی روزمره ما هستند و افراد بسیاری آنها را با ساعت‌های مچی عقربه‌ای معمول جایگزین کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در بین محصولات هوآوی و دیگر برندها، سری GT است که به عملکرد و پایداری بالا معروف است. مدل GT3 هم در همین راستا از عملکرد بسیار عالی باتری، امکانات متعدد، طراحی جذاب و در عین حال وزن بسیار کمی برخوردار است. در یک نگاه کلی شش دلیل برای اینکه عاشق Watch GT3 باشید وجود دارد که به بررسی آنها می‌پردازیم.
 
طول عمر بالای باتری
یکی از بزرگترین نقاط ضعف اکثر ساعت‌های هوشمند، دوام باتری آنهاست. این مورد که مجبور باشید مدام ساعت را از روی مچ دستتان باز کرده و آن را شارژ کنید، می‌تواند به کلی عملکرد یک ساعت هوشمند را با مشکل مواجه کند. اما با GT3 مشکلی از بابت شارژ باتری نخواهید داشت و با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا 7 روز در مدل 42 میلی‌متری و تا 14 روز در مدل 46 میلی‌متری به صورت معمول از ساعت هوشمندتان استفاده کنید. به این ترتیب نیازی نیست هرشب ساعت را از مچ‌تان باز کرده و آن را شارژ کنید، چراکه با این کار به کلی قابلیت پایش کیفیت سطح خواب را از دست خواهید داد. یا حتی به صورت طولانی مدت می‌توانید ورزش کنید و مطمئن باشید که ساعت هوشمند GT3 در حال پایش دقیق فعالیت‌های شماست و در بین کار شارژ آن تمام نمی‌شود.

 

قابلیت مکالمه
خیلی اوقات در گیر انجام کاری هستیم و امکان درآوردن گوشی از جیب یا کیف‌مان را نداریم یا چند متری از گوشی موبایل‌مان فاصله داریم. اگر در چنین حالتی گوشی شما زنگ بخورد و یک Watch GT3 به دست داشته باشید، بدون نیاز به گوشی و هندزفری می‌توانید به راحتی به تماس‌هایتان پاسخ دهید. در بدنه GT3 یک میکروفون قدرتمند و یک بلندگوی باکیفیت تعبیه شده که حتی در محیط‌های شلوغ هم به شما کمک می‌کند که بتوانید از طریق ساعت هوشمندتان مکالمه کنید. حتی این میکروفون و بلندگو به شما امکان ضبط صدا یا گوش دادن به فایل‌های صوتی را هم می‌دهد. البته این ساعت هوشمند قابلیت نمایش اعلان‌ها و امکان ارسال پاسخ‌های سریع از قبل نوشته شده را هم دارد.
 
امکان شناسایی و محاسبه بیش از 100 نوع حرکت ورزشی
یکی از مهمترین موارد در هنگام ورزش کردن این است که بتوانید میزان کالری که می‌سوزانید را اندازه گیری کنید. اما این میزان برای ورزش‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و برای مثال نمی‌توان میزان مصرف کالری نیم ساعت پیاده‌روی را با نیم ساعت کوهنوردی و نیم ساعت تنیس بازی کردن یکی دانست. به همین دلیل باید ابزاری داشته باشید که بتواند انواع ورزش‌ها را از یکدیگر تشخیص داده و تفکیک کند. ساعت هوشمند Watch GT3 این قابلیت را به صورت خودکار و انتخاب دستی به شما می‌دهد. به ترتیبی که چند ورزش اصلی مانند دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری و غیره را به صورت خودکار تشخیص داده و چند ثانیه پس از شروع فعالیت آن را شناسایی می‌کند. از طرفی این قابلیت را هم خواهید داشت که ورزش‌های کمی خاص‌تر را از لیست بلندبالای موجود در منوی GT3 انتخاب کرده و فاکتورهای مهم در آن را اندازه‌گیری و پایش کنید. به عنوان مثال می‌توانید مسافت طی شده را هنگام دویدن و ارتفاع صعود کرده را هنگام کوهنوردی مشاهده کنید.

 

مربی خصوص مبتنی بر هوش مصنوعی
همه ما دوست داریم طی مدت زمان‌های مشخص بهبود یا ارتقاع در نوع و سطح ورزش کردن‌مان داشته باشیم. به ترتیبی که روزهای اول شروع بدنسازی کار را به وزنه های یک تا پنج کیلوگرمی آغاز می‌کنیم و بعد از مدتی استمرار ورزش، آن وزنه ها را به 10، 20، 30 و بیشتر ارتقاع می‌دهیم. برای این کار به یک مربی ورزشی نیاز داریم تا به درستی این برنامه ریزی را برای ما انجام دهد. ساعت هوشمند GT3 با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند چنین کاری را برای ما انجام دهد. به این ترتیب که طی مدت زمان مشخصی اندازه‌گیری میکند که شما تا چه مسافتی و با چه سرعتی توانایی دویدن دارید و با استفاده از شاخص‌هایی مثل ضربان قلب برای روند ورزش کردن شما نموداری را رسم می‌کند. سپس بر اساس مسیر پیشرفت این نمودار به شما اعلام می‌کند که چه هدف‌گذاری باید انجام داده و به چه شکلی بهینه‌تر ورزش کنید تا به نتایج درخشان‌تری برسید.

 

پایش سطح اکسیژن خون و ضربان قلب
ساعت هوشمند GT3 به سنسورهای بسیار دقیقی برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب مجهز شده است. با استفاده از این دو قابلیت مهم شما می‌توانید به صورت 24 ساعته سطح سلامتی‌تان را پایش کنید. همچنین مواردی مانند دمای سطح پوست و اندازه‌گیری سطح استرس هم در این زمینه به شما کمک می‌کنند. نرم افزار Huawei Health به شما کمک می‌کند که بتوانید این شاخص‌های مهم را طی روز و هفته مشاهده و پایش کرده و شما را از شرایط غیرطبیعی مطلع می‌سازد. این سنسورها در هنگام انجام فعالیت‌های مختلف هم بسیار کاربردی بوده و برای مثال شما را از خطراطی مانند افت فشار و کاهش سطح اکسیژن خون هنگام قرار گرفتن در ارتفاعات بسیار بلند مطلع سازد.
 


طراحی جذاب و کلاسیک و صفحه نمایش باکیفیت
ساعت هوشمند GT3 هوآوی در دو مدل 42 میلی‌متری برای مچ‌های کوچکتر و مدل 46 میلی‌متری برای مچ‌های بزرگتر طراحی و تولید شده است. صفحه هر دوی این مدل‌ها طراحی گرد دارند و کاملا ظاهر یک ساعت مچی کلاسیک را تداعی می‌کنند. از طرفی در مدل 46 میلی‌متری شاهد درجه های روی فریم از یک تا 60 هستیم که در بیشتر ساعت‌های مچی کلاسیک دیده می‌شوند. همچنین فریم فلزی به کار رفته در این مدل‌ها، کمک شایانی به القای این حس کرده‌اند. جدای از طراحی قاب ساعت، این محصول همراه با بند چرمی قهوه‌ای برای مدل 46 میلی‌متری و بند فلزی طلایی رنگ برای مدل 42 میلی‌متری عرضه می‌شود که ظاهری بسیار شیک و کاملا متفاوت به آنها داده است. البته برای هر دو مدل بند سیلیکونی مشکی هم در دسترس است که برای ورزش‌کاران و دوستداران ساعت‌های اسپرت جذابیت بالایی دارند. همچنین Watch GT3 از صفحه نمایش بسیار باکیفیت با روشنایی بالایی بهره می‌برد که عملکرد عالی حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید دارد. از طرفی تم‌ها یا Watch Faceهای بسیار متنوع و متعددی برای این محصول طراحی شده که برخی از آنها در مواقع روشن بودن صفحه نمایش، آن را بسیار به ساعت‌های کلاسیک شبیه می‌کنند. یکی از محبوبترین این تم‌ها در GT3 هم تم نمایشگر وضعیت ماه است که می‌توانید از طریق آن اطلاعاتی را از وضعیت کنونی ماه مشاهده کنید، قابلیتی که در ساعت‌های مچی لوکس یافت می‌شود.

 



در پایان می‌توان ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی را یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار ساعت‌های هوشمند دانست که به واقع یک قدم بزرگ در راستای کاربردی‌تر کردن ساعت‌های هوشمند پیش رفته است.
 
برای خرید این محصول می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

 
کد مطلب: 67669
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


شهریاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
بین ساعت های هوشمند برند سامسونگ خیلی بهتره
شهریاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر هواوی میگیرید همین gt3 خوبه ولی بازم سامسونگ را پیشنهاد می کنم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام