۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

شکایت دومیلیون دلاری از گوگل

ایتنا - یک سایت مقایسه قیمت سوئدی از شرکت گوگل به دادگاه پتنت و بازار سوئد شکایت کرد و ۲۲ میلیارد کرون (۲.۴ میلیارد دلار) خسارت طلب کرد.
شکایت دومیلیون دلاری از گوگل

وب سایت پرایس رانر در بیانیه‌ای اعلام کرد این شکایت پس از اعلام حکم حقوقی دادگاه اروپایی صورت گرفت که بر اساس آن گوگل با دستکاری نتایج جست و جو به نفع سرویس‌های مقایسه-خرید خود، قوانین ضد انحصارطلبی را نقض کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، میکائل لینداهل، مدیرعامل وب سایت پرایس رانر گفت: مسئله دوام بسیاری از شرکتهای کارآفرینی اروپایی و فرصتهای اشتغال در حوزه فناوری مطرح است.

این شرکت اسکاندیناوی که برای فروش به کلارنا بانک توافق کرده است، اعلام کرد انتظار دارد خسارت نهایی این شکایت به میزان قابل توجهی بالاتر باشد زیرا نقض قوانین از سوی گوگل همچنان ادامه دارد.

پرایس رانر اعلام کرد قصد دارد گوگل را وادار کند برای سودی که این وب سایت مقایسه قیمت از سال ۲۰۰۸ در انگلیس و از سال ۲۰۱۳ در سوئد و دانمارک از دست داده است، خسارت پرداخت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گوگل ماه گذشته اعلام کرد برای حکم دیوان دادگستری اتحادیه اروپا درخواست تجدیدنظر کرده است زیرا احساس می کند بخشهایی هستند که باید از سوی قضات عالی این بلوک از نظر حقوقی شفاف سازی شوند.
کد مطلب: 67604
برچسب ها: گوگل شکایت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام