۱
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

چگونه سایت خود را سئو کنیم؟ آموزش نقشه راه + نکات طلایی

خدمات سئو جاب تیم یکی از بهترین خدمات حرفه‌ای در ایران است که شما به کمک این تیم می‌توانید سایت خود را سئو کرده و در رتبه بندی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرید که تمامی این اقدامات سبب افزایش بازدید از سایت شما خواهد شد.
چگونه سایت خود را سئو کنیم؟ آموزش نقشه راه + نکات طلایی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



امروزه یکی از واجبات کسب و کار اینترنتی داشتن یک وب سایت کامل جهت معرفی و فروش بیشتر در فضای مجازی و دنیای واقعی است. داشتن یک وب سایت کامل سبب افزایش فروش شما خواهد شد، اگر سایت شما فروشگاهی است شما باید محصولات خود را به‌طور کامل در سایت قرار دهید همچنین اگر سایت شما شرکتی است باید اطلاعات شرکت را در سایت قرار دهید، اما علاوه‌بر نکات گفته شده برای افزایش بازدید سایت خود و ارتقا رتبه گوگل و همچنین داشتن یک وب سایت کامل و پربازدید نیاز دارید تا سایت خود را سئو کنید. سئو سایت سبب خواهد شد که به‌سرعت وب سایت شما رتبه بالاتری در گوگل کسب کند و در صفحه اول سرچ گوگل قرار بگیرد. ما قصد داریم در این مطلب شما را با نکات این امر مهم آشنا کنیم و همچنین برای یادگیری اصول سئو جاب تیم را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی ابهامات و سوالات شما توسط مشاورین این مجموعه برطرف شود، پس با ما همراه باشید.
 

سئو چیست؟


قبل از صحبت درمورد نکات و نقشه راه سئو، وب سایت بهتر است اطلاعات کاملی درمورد سئو داشته باشید. در حالت کلی سئو همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر است. سئو سایت باعث خواهد شد که سایت شما بیشتر در معرض دید همگان قرار بگیرد که همین امر موجب افزایش بازدید از وب سایت شما و افزایش فروش شما خواهد شد. مجموعه اقدامات سئو سایت سبب خواهد شد تا صفحه ساخته شده شما توسط موتورهای جستجوگر سریع‌تر شناسایی شوند و همچنین رتبه و بازدید سایت شما افزایش یابد. سئو شامل اقدامات مختلفی است که قصد و منظور تمامی این اقدامات بالا بردن سرعت وب سایت برای شناسایی بهتر توسط موتورهای جستجوگر است زمانی که سرعت سایت شما بالا باشد کاربر مدت زمان بیشتری در سایت شما خواهد ماند و به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا خواهد کرد. ما در ادامه برخی از نکات مهم در زمینه بهینه سازی کردن سایت به شما خواهیم گفت اما بهتر است برای این مجموعه اقدامات آموزش سئو تکنیکال را فرا بگیرید تا بتوانید وب سایت خود را ارتقا دهید.
 
 

فراگیری سئو به کمک نقشه راه


فراگرفتن سئو مانند هر فعالیت دیگری نیازمند اصول و نقشه راه است ما در مطلب زیر نقشه راه راه را به‌طور کامل برای شما قرار داده‌ایم که در صورت وجود ابهامات می‌توانید به کمک مشاوره سئو از سایت جاب تیم این ابهامات را برطرف کنید اما نقشه راه سئو شامل:
     - آشنایی با الگوریتم: در مرحله اول با الگوریتم و طرز کار موتورهای جستجوگر آشنا شوید.
     - کار کردن با  search console : سبب خواهد شد تا شما سایت خود را به گوگل معرفی کنید و خطاهای گرفته شده از وب سایت خودتان توسط گوگل را برطرف کنید.
     - تحقیق کلمات کلیدی: بهتر است شما متوجه شوید کاربران چه عباراتی را در گوگل سرچ خواهند کرد تا به کمک بهینه سازی وب سایت در گوگل ارتقا یابید.
      -محتوای سئو شده: تمامی محتوا و مقالات خود را بر اساس معیارهای سئو بازنویسی کنید و مقالات جدید خود را بر اساس کلمات کلیدی جدید بنویسید.
      -سئو تکنیکال: سئو تکنیکال قسمت فنی سایت مربوط میشه و باید بتوانید ارورهای سایت را شناسایی و رفع و همچنین سرعت سایت را بهینه کنید.
       -تحلیل رقبا: رقبای خود را چک کنید و دلیل برتری ان‌ها را متوجه شوید این اقدامات به بهبود سایت شما و ارتقا وب سایت در سرچ گوگل کمک خواهد کرد.

  1.  

نکات طلایی سئو


برای سئو سایت بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا هرچه زودتر به خواسته خود در این زمینه برسید، برخی از نکات مهم که باید رعایت کنید شامل:
     - 
از url مناسب استفاده کنید، سعی کنید آدرس سایت خود را کوتاه بنویسید تا کاربر به‌راحتی این آدرس را به‌خاطر بسپارد همچنین از کاراکترهای مرتبط استفاده کنید و از غیر مرتبط‌ها پرهیز کنید و در آخر سعی کنید آدرس یاست شما آسان باشد.
     - حتما در هنگام نوشتن مقالات وب سایت خود از عناوین جذاب استفاده کنید زیرا باعث افزایش کاربر برای شما خواهد شد، حتما سعی کنید برای نوشتن عناوین سلیقه کاربر را در نظر داشته باشید و علاقه بازدیدکننده را هدف قرار دهید.
     - صفحاتی که ارور دارند را ادیت و یا حذف کنید، زمانی که کاربر وارد سایت شما شود در صورت مواجهه با صفحات ارور به‌سرعت وب سایت شما را ترک خواهد کرد و به مرور زمان بازدید وب سایت شما کاهش یافته و رتبه شما در گوگل نیز پایین خواهد آمد.
     - حتما عکس‌های وب سایت خود را بهینه سازی کنید زیرا استفاده از برخی عکس‌ها سبب کاهش سرعت سایت شما خواهد شد.
     - یکی از نکات مهم در هنگام بهینه سازی سایت توجه به واکنش‌گرایی سایت است. واکنش‌گرایی به این منظور است که کاربر به‌راحتی بتواند با موبایل یا تبلت وارد سایت شما شود و محتوای سایت شما در تمامی دستگاه‌ها کامل نمایش داده شود و فقط با یک دستگاه خاص دیدن سایت شما امکان‌پذیر نباشد.
     - هنگام سئو سایت علاوه‌بر اهمیت زیر ساخت‌های یک وب سایت، اهمیت دادن به ظاهر سایت نیز جز واجبات است. برای این مورد سعی کنید ظاهر سایت خود را بسیار جذاب طراحی کنید تا کاربر ترغیب شود مدت زمان بسیار بیشتری را در وب سایت شما باشد که این جذابیت بصری سبب افزایش بازدید از سایت شما و همچنین ارتقا رتبه وب سایت شما در گوگل خواهد شد.
     - یکی از نکات مهم در سئو، بررسی امنیت وب سایت است.
 

جاب تیم بهترین مرجع آموزش حرفه‌ای سئو


همان‌طور که در مطلب بالا اشاره شد، بهینه کردن سایت و اهمیت دادن به سئو امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است که ضمن ارتقا رتبه سایت شما افزایش بازدید نیز خواهید داشت، هرچند که این‌کار ساده به‌نظر خواهد رسید اما برای این‌که سایت خود را سئو کنیم نیازمند افراد متخصص در این زمینه هستیم، پیشنهاد ما به شما جاب تیم است. خدمات سئو جاب تیم یکی از بهترین خدمات حرفه‌ای در ایران است که شما به کمک این تیم می‌توانید سایت خود را سئو کرده و در رتبه بندی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرید که تمامی این اقدامات سبب افزایش بازدید از سایت شما خواهد شد.
 
کد مطلب: 67568
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام