۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۵

امکان انتقال چت‌های واتس‌اپ از اندروید به iOS فراهم شد

ایتنا – به نظر می‌رسد که واتس‌اپ سرانجام دو مورد از مزایای بسیار مورد درخواست مشتریان خود را به صورت رسمی به کاربران این نرم افزار گفتگو و تماس آنلاین اینترنتی ارائه خواهد کرد.
امکان انتقال چت‌های واتس‌اپ از اندروید به iOS فراهم شد
به نظر می‌رسد که واتس‌اپ سرانجام دو مورد از مزایای بسیار مورد درخواست مشتریان خود را به صورت رسمی به کاربران این نرم افزار گفتگو و تماس آنلاین اینترنتی ارائه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، اولین مورد مربوط به کاربران تلفن‌های همراه هوشمند سری آیفون است که موجب می‌شود تا بتوانند مهاجرت بسیار بهتری را در زمینه تلفن همراه خود تجربه کنند.
 
پیش از این این اقدام در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند سری گلکسی شرکت سامسونگ و گوگل پیکسل انجام شده بود و استقبال بسیار مناسبی از امکان انتقال اطلاعات کامل واتس‌اپ به دستگاه‌های میزبان iOS صورت گرفته بود.
 
اولین اخبار در این زمینه برای نخستین بار بر اساس شواهدی از نسخه بتای این نرم‌افزار بر روی سیستم عامل iOS منتشر شده بود و حال به نظر می‌رسد که مهاجرت از تقریبا هر دستگاه اندرویدی به iOS برای کاربران واتس اپ کاملا ممکن خواهد شد.
 
تصاویر منتشر شده نشان دهنده این هستند که پیش از اینکه بخواهید تاریخچه ارتباطی خود را به تلفن همراه جدید انتقال بدهید، باید مجوز انجام این کار را به صورت دستی صادر کنید تا امنیت شما با مخاطره روبرو نشود.
 
 
 
همچنین هنوز مشخص نیست که چرا کاربران باید در بخش اندروید خود یک کابل یو اس بی تایپ C در اختیار داشته باشند و البته هنوز مشخص نیست که آیا تمامی برندها از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد یا لیست شامل محدودیت‌هایی نیز خواهد بود.
 
دومین قابلیت اشاره شده که به زودی قرار است عرضه شود، کار کردن این شرکت بر روی تائید هویت دو عامی برای کاربران نسخه‌های وب و موبایل است.
 
این قابلیت موجب خواهد شد تا شما بتوانید این قابلیت را فعال کرده و در هر زمانی که می‌خواهید واتس اپ را باز کنید، رمز دوم از شما ردخواست خواهد شد و بدون آن امکان دسترسی به واتس اپ را نخواهید داشت.
 
هنوز زمان عرضه این دو قابلیت مشخص نشده است و با توجه به اینکه قابلیت مهاجرت از سری گلکسی چندی پیش عرضه شده است، هیچ پیش‌بینی خاصی برای عرضه این دو قابلیت جدید امکان پذیر نیست.
 
کد مطلب: 67534
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام