۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

بهره‌گیری از قابلیت‌های NFT برای درآمدزایی بیشتر اینفلوئنسرهای یوتیوب

ایتنا - ​​​​​​​سایت ویدیویی یوتیوب در حال بررسی قابلیت‌هایی برای اینفلوئسنرهای این پلتفرم به منظور درآمدزایی از توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) است.
بهره‌گیری از  قابلیت‌های NFT برای درآمدزایی بیشتر اینفلوئنسرهای یوتیوب

سوزان وجیسکی، مدیرعامل یوتیوب در نامه‌ای درباره اولویتهای سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد ما همواره به توسعه اکوسیستم یوتیوب برای کمک به تولیدکنندگان محتوا برای درآمدزایی از فناوریهای نوظهور شامل مواردی مانند NFT و همزمان ادامه تحکیم و بهبود تجربه‌های تولیدکنندگان محتوا و طرفداران آنها در یوتیوب متمرکز بوده‌ایم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، توکنهای غیرقابل معاوضه (NFT) دارایی‌های دیجیتالی معرف یک آیتم دیجیتالی مانند تصویر، ویدئو یا حتی زمین در دنیاهای مجازی هستند که اطلاعات مالکیت آنها در بلاک چین  نگهداری می شود. قیمت NFTها سال میلادی گذشته به حدی سریع افزایش پیدا کرد که در برخی مواقع، دلالان آنها را ظرف چند روز برای کسب سود بیشتر، می‌فروختند.

طبق آمار شرکت تحقیقاتی DappRada، حجم فروش NFT به ۲۴.۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با ۹۴.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ بالغ شد. ‌اطلاعات مذکور از ۱۰ بلاک چین مختلف که برای ثبت مالکیت NFT استفاده می‌شوند، استخراج شده‌اند.

توییتر هفته گذشته راه‌اندازی ابزاری را اعلام کرد که از طریق آن کاربران می توانند NFTها را به شکل تصاویر پروفایل شش ضلعی نمایش دهند. روزنامه فایننشیال تایمز ماه جاری گزارش کرد شرکت "مِتا پلتفرمز" سرگرم کار روی راه‌هایی است تا به کاربران امکان تولید و فروش NFTها در فیس بوک و اینستاگرام را فراهم کند. آدام موسری، مدیر اینستاگرام در دسامبر اعلام کرده بود این شرکت در حال بررسی NFTها است.

اپلیکیشن ویدیویی محبوب تیک تاک هم در ماه سپتامبر به این موج پیوست و کلکسیون NFT را اعلام کرد که توسط بعضی از اینفلوئنسرهای بزرگ این پلتفرم طراحی شده اند.

بر اساس گزارش رویترز، ردیت هم در حال بررسی این فضا بوده و در لینکدین برای چند مهندس به منظور رشد سریع تیمی آگهی استخدام داده است که ساخت بزرگترین اقتصاد تولیدکننده محتوا در اینترنت را با کمک تولیدکنندگان محتوای مستقل، کالاهای دیجیتالی و NFTها هدف گرفته است.
کد مطلب: 67488
برچسب ها: NFT یوتیوب
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام