۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
وزیر ارتباطات موتور جستجوی ذره‌بین همراه‌ اول را معرفی کرد

وزیر ارتباطات: موتور جستجوی «ذره‌بین» از گوگل بهتر است

ایتنا - زارع‌پور: «استفاده از موتور جستجوی ذره‌بین مزیت‌های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم‌بها را هم دارد.»
وزیر ارتباطات: موتور جستجوی «ذره‌بین» از گوگل بهتر است
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های ایرانی داده بودم، می‌خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هموطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت «همراه اول» تولید شده و قابل استفاده است.»

به گزارش ایتنا زارع‌پور افزود: «ذره‌بین یک موتور جست‌وجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه‌ای فراتر از جست‌و‌جویی عادی را برای کاربران فراهم می‌کند.
ذره‌بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جست‌وجو نظیر گوگل از طریق فراجست‌وجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که وبگردی در اینترنت را بهبود می‌‌بخشد.
این موتور جست‌وجو دسترسی کاربران به انواع محتواهای ویدئویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه‌های اجتماعی را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. حتی بخش آوا در ذره‌بین انواع محتواها از موسیقی و پادکست گرفته تا مداحی و کتاب‌های صوتی را بدون نیاز به دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مشابه آن در موتور جست‌وجوی گوگل هم وجود ندارد.»

به گفته وزیر ارتباطات: «جست‌وجو و دسترسی سریع به فروشگاه‌های اینترنتی، اطلاع از بازار ملک و خودرو، طلا و... از دیگر ویژگی های ذره‌بین است. علاوه بر امکانات مناسب ذره بین، استفاده از این موتور جستجو مزیت‌های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم‌بها را هم دارد.
ارائه پاسخ‌های هوشمند، امکان جست‌وجو و گشت‌وگذار در محتوای شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، دسترسی به خدمات تصویری، متنی و ویدئوییِ داخلی و خارجی از دیگر امکانات این موتور جستجوی ایرانی است.»

موتور جست‌وجوی ذربین را از این نشانی امتحان کنید.
کد مطلب: 67467
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
زارع‌پور: «استفاده از موتور جستجوی ذره‌بین مزیت‌های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم‌بها را هم دارد.»
البته استفاده می کنیم تا که در عمل چه شود ، بدون شک اگر خوب باشد مورد استفاده همه فرار خواهد گرفت ، البته در خبری هم گفته شده تعرفه نیم بها می خواهد حذف شود!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام