۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲

اطلاعاتی جذاب درباره قابلیت‌های اندروید 13

ایتنا – اندروید 13 چه زمانی عرضه خواهد شد؟ چه مزایای ویزه‌ای را به همراه خواهد داشت و چه تلفن‌های همراهی را در فهرست دریافت کنندگان این نسخه مشاهده خواهیم کرد؟ برای پاسخ به این سوالات با این خبر همراه باشید زیرا شایعات بسیار جذابی در این زمینه مطرح شده است.
اطلاعاتی جذاب درباره قابلیت‌های اندروید 13
سیستم عامل اندروید 13 چه زمانی عرضه خواهد شد؟ چه مزایای ویزه‌ای را به همراه خواهد داشت و چه تلفن‌های همراهی را در فهرست دریافت کنندگان این نسخه مشاهده خواهیم کرد؟
برای پاسخ به این سوالات با این خبر همراه باشید زیرا شایعات بسیار جذابی در این زمینه مطرح شده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیلی techradar، پس از عرضه اندروید 12 در سال 2021 شاهد این هستیم که گوگل از همین حالا مقدمات اصلی نسخه بعدی را فراهم ساخته است و به همین دلیلی نیز پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از رفتن به سال بعد شاهد عرضه نسخه 13 اندروید باشیم.
 
از یک طرف اندروید 13 با نام "تیرامیسو: شناخته می‌شود که با ساختار نام‌گذاری بر اساس حروف الفبا و شیرینی‌ها کاملا سازگار است، و از سوی دیگر قرار است تا شاهد این باشیم که این سیستم عامل ابتدا بر روی محصولات سری پیکسل عرضه شود.
نسخه جدید اندروید معمولا در ماه فوریه معرفی می‌شود و به همین دلیل نیز احتمالا در ماه آینده میلادی شاهد معرفی رسمی این نسخه و فرایند تولید آن خواهیم بود.
 
همچنین باید گفت که نسخه قابل استفاده اولیه معمولا در ماه ژوئن در مراسم گوگل I/O به کاربران معرفی می‌شود و به این ترتیب احتمالا همین فرایند برای اندروید 13 نیز اعمال خواهد گشت.
 
  

در زمینه دستگاه‌هایی که قرار است نخستین دریافت کنندگان این محصول باشند، تا اینجا می‌دانیم که گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل فولد کاندیداهای اصلی خواهند بود، ولی شرکت‌هایی مانند وان پلاس نیز ممکن است از دریافت کنندگان زودهنگام اندروید 13 باشند.
با این وجود احتمالا در ماه‌های پایانی سال 2022 و ماه‌های اولیه 2023 شاهد همه‌گیری این نسخه خواهیم بود.

با این وجود موارد بسیار مهمی که قرار است در این نسخه عرضه شوند چه مواردی هستند؟
نخستین مورد، رفع مشکلات و بهینه‌سازی‌های مربوط به رابط کاربری خواهند بود. چیدمان دکمه‌ها و مواردی از قبیل نوتیفیکیشن‌ها به نحوی تنظیم خواهند شد که بتوانند بهترین خدمات برای دسترسی به شبکه را پوشش بدهند.
 
دیگر قابلیت قابل پیش‌بینی ومورد انتظار، اسکرین شات قابل اسکرول شدن برای تمامی نرم‌افزارها خواهد بود و دیگر تنها تعداد محدودی از برنامه‌ها میزبان این قابلیت نخواهند بود.
 
چندین قابلیت لمسی ویژه دیگر نیز به کاربران عرضه خواهد شد و حتی قابلیتی مشابه قابیت Hand Off که بر روی iOS عرضه شده بود قرار است تا در این نسخه به اندروید اضافه شوند.
 
کد مطلب: 67383
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام