۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

ایتنا - طبق اعلام نیویورک‌پست یکی از کاربران تیک‌تاک روشی را نشان داده که کاربران به واسطه آن می‌توانند عمر باتری خود را افزایش دهند.
چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟


اپلیکیشن‌ها از مهمترین مواردی هستند که باتری گوشی شما را تخلیه می‌کنند. یکی از دلایل این مساله هم آن است که حتی زمانی که شما از اپلیکیشن‌های گوشی‌تان استفاده نمی‌کنید، در پس‌زمینه گوشی مشغول فعالیت هستند. خوش‌بختانه به مروز زمان، باتری‌ گوشی‌ها بهبود می‌یابند و فناوری مدیریت انرژی نیز هوشمندتر می‌شود. با وجود این، راه‌هایی وجود دارد که خود کاربران هم می‌توانند به افزایش طول عمر  باتری گوشی کمک کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، یکی از کاربران تیک‌تاک، که ۱.۹ میلیون فالوئر دارد، راهی به دنبال‌کنندگانش برای این کار نشان داده است. بدین‌ترتیب، اقدامی که باید انجام  دهید این است که setting گوشی را باز کنید و به بخش General بروید، از آنجا بخش find Background app refresh را پیدا کرده و آن را خاموش کنید.
 

پس از آن، به منوی اصلی setting رفته و گزینه Battery را انتخاب کنید، آنگاه Battery health را انتخاب کرده و گزینه Optimized Battery Charging را به حالت روشن درآوردید. حالا باتری گوشی شما، مدت زمان بیشتری عمر خواهد کرد. بدین‌ترتیب، می‌توانید از فعالیت خودبه‌خود اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه، جلوگیری کنید.
کد مطلب: 67236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام