۰
plusresetminus
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸

مایکروسافت هم به CES نمی‌رود!

ایتنا - مایکروسافت، گوگل و جنرال موتورز اعلام کرده‌اند به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۲ حاضر نمی‌شوند.
مایکروسافت هم به CES نمی‌رود!


مایکروسافت اعلام کرد از حضور فیزیکی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۲ (CES)خودداری می کند. این نمایشگاه ماه آینده میلادی برگزار می شود و نگرانی هایی درباره شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا در آن وجود دارد.

به گزارش ایتناازمهر، این شرکت پس از بررسی آخرین داده های مربوط به کووید۱۹ تصمیم گرفته در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی شرکت نکند.

در این میان مقامات نمایشگاه مذکور اعلام کردند مراسم از ۵تا۸ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی با اقدامات ایمنی شدیدی برگزار می شود. این اقدامات شامل الزام به واکسیناسیون، استفاده از ماسک و در دسترس قرار گرفتن تست های کووید۱۹ است. البته مایکروسافت تصمیم دارد به طور دیجیتالی در نمایشگاه حضور یابد.

پیش از مایکروسافت نیز شرکت های دیگری از جمله جنرال موتورز و گوگل اعلام کردند از حضور در نمایشگاه مذکور خودداری می کنند. واحد خودروهای خودران گوگل( وایمو) نیز اعلام کرد در نمایشگاه حاضر نمی شود.

در این میان نشریه انگجت نیز در خبری اشاره کرد لنوو نیز به طور فیزیکی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی حضور نخواهد داشت.

آمازون، متا، توئیتر و تی موبایل نیز از حضور در نمایشگاه مذکور خودداری کرده اند.
کد مطلب: 67152
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام