کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

تبلیغات در گوگل؛ کیک خوشمزۀ روی میز، لطفاً بفرمایید!

6 آذر 1400 ساعت 14:58

با استفاده از هدیه 150 دلاری، شما می‌توانید به مدت دو ماه در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید و طعم شیرین کیک تبلیغ گوگل را بچشید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر تا دیروز مغازه‌های دو نبش اول بازار پاخور و درآمد بهتری داشت، امروز یک جایگاه نیم خطی در صفحه اول گوگل چنان مقام و ارزشی پیدا کرده است که کسب‌وکارهای اینترنتی برای داشتنش میلیون‌ها تومان پول و صدها ساعت وقت صرف می‌کنند. مشروط به اینکه آژانس دیجیتال مارکتینگ و تیم تبلیغاتشان کارشناس‌های کاربلدی باشند، شانس تثبیت در صفحه اول گوگل را دارند والا یک دور باطل در انتظارشان است.
طراحی سایت خوب، محتوای مناسب، سئو سایت و البته تبلیغات در گوگل ادوردز پله‌های نردبان رسیدن به صفحه اول گوگل است.
شما در کدام پله ایستاده‌اید؟ اگر سری به نشانۀ تاسف تکان می‌دهید، لطفاً پاندول ناامیدی را همین حالا متوقف کنید. در این مطلب به شما یاد می‌دهیم که چطور با خرید اکانت گوگل ادز بالاتر از سایر رقبا در صفحۀ اول گوگل باشید.

 

پیشنهادی از جانب گوگل؛ ساخت اکانت گوگل ادوردز


تلاش برای ماندن در صفحۀ اول گوگل اساساً کار سختی است مخصوصاً آنکه گوگل دائماً در حال بروزرسانی الگوریتم‌های خود است. هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا صبح در آن صفحه باشید یا شما را به بخش مردگان وب فرستاده باشد. اما با تمام قلدری‌های گوگل، یک استثنا برای همه سایت‌ها قائل شده؛ به محض ساخت اکانت گوگل ادوردز و شروع تبلیغات در گوگل، سایت در شما در بخش vip نتایج گوگل به کاربرها نشان داده می‌شود. چطور؟
کاربران به محض جستجوی کلمه کلیدی هدف، گوگل سایت شما را به آنها نشان می‌دهد. مثلاً اگر صاحب یک موسسه خدماتی و نظافتی هستید با کلماتی مانند «نظافت در محل»، «مبل شویی در تهران» و ده‌ها کلمه مرتبط با کسب‌وکارتان به مشتریان بالقوه نشان داده می‌شوید.
 
خبر خوب اینکه اینجا همچنان رقابت وجود دارد. بله! رقابت همیشه هم بد نیست شما می‌توانید با ترفندهایی، هزینه تبلیغات گوگل‌تان را کمتر و دیده شدنتان را بیشتر کنید. باور نمی‌کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید.
 

قیمت خرید کلیک گوگل، چانه زدنی‌ست


گوگل هم مثل ما ایرانی‌ها عاشق بازارهای شلوغ و پر چک و چانه است بنابراین سرویس تبلیغاتی خود را براساس سیستم حراجی ساخته است. هیچ قیمت ثابتی برای هر کلیک کاربر وجود ندارد. قیمت هر صنف و سایت با هم فرق می‌کند. بازنده‌های بازار تبلیغ گوگل کسانی هستند که به خرید اکانت اختصاصی گوگل ادوردز بدون هیچ دانش فنی اکتفا کرده‌اند.
اگر قصد دارید که در جایگاه vip گوگل بمانید، لطفاً روش آزمون و خطا را فراموش کنید. از پارتنرهای رسمی گوگل کمک بگیرید. با مشاوره‌های آنها می‌توانید رتبه کیفیت سایتتان را افزایش دهید، هزینه تبلیغات گوگل خود را پایین بیاورید اما همچنان شاهد افزایش کلیک گوگل روی سایتتان باشید. پارتنرهای گوگل در ایران کجا هستند؟ به خواندن ادامه دهید.
 

خرید اکانت گوگل ادز فقط از پارتنرهای گوگل


گرچه ممکن است بتوانید با دیدن ویدیوهای آموزشی ساخت اکانت گوگل ادوردز، اکانت اختصاصی گوگل ادوردز داشته باشید اما اتصال آن به یک کارت اعتباری معتبر خارجی و داشتن دانش تخصصی در راه‌اندازی و مدیریت کمپین تبلیغ گوگل چیزی نیست که با دیدن چند ویدیوی کوتاه شدنی باشد.
 

به همین دلیل است که شرکت گوگل با گرفتن آزمون‌های تخصصی و رصد اکانت‌های شرکت‌های متقاضی به برخی از کارشناسان خود عنوان پارتنری گوگل را می‌دهد. یکی از پارتنرهای معتبر گوگل در ایران آژانس وی دیجیتال مارکتینگ است. این شرکت علاوه بر مدیریت تخصصی صدها کمپین‌ تبلیغات در گوگل، آفرهای اهدایی گوگل به کاربران را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. آفرها چه هستند؟
 

شرایط دریافت 150 دلار هدیه در تبلیغ گوگل ادوردز


گوگل به برخی از پارتنرهای رسمی خود، اکانت‌های گوگل ادزی را می‌دهد که مشتریان آنها می‌توانند با پرداخت 150 دلار، 300 دلار شارژ تبلیغات در گوگل را دریافت کنند. این امکان فقط برای مشتریان جدیدی آن پارتنر فعال است.
گرچه برخی از شرکت‌ها بدعهدی می‌کنند و این هدیه گوگل را می‌فروشند اما آژانس دیجیتال مارکتینگ وی‌دیجیتال مارکتینگ این هدیه را در اختیار تمام کاربران قرار داده است که می‌توانید همین حالا از آن استفاده کنید.
با استفاده از هدیه 150 دلاری، شما می‌توانید به مدت دو ماه در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید و طعم شیرین کیک تبلیغ گوگل را بچشید.
آماده‌اید؟
www.vdigimarketing.com
 
 


کد مطلب: 66876

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66876/تبلیغات-گوگل-کیک-خوشمزۀ-روی-میز-لطفا-بفرمایید

ايتنا
  https://www.itna.ir