۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶

آموزش: چگونه چت‌های واتس‌اپ را از آیفون به اندروید منتقل کنیم؟

ایتنا - واتس‌اپ به‌تازگی امکان انتقال چت‌ها از آیفون به اندروید را در گوشی‌های با سیستم عامل جدیدتر فراهم کرده و برای این کار، به استفاده از کابل یواس‌بی‌ به لایتنینگ برای اتصال دو دستگاه نیاز است.
آموزش: چگونه چت‌های واتس‌اپ را از آیفون به اندروید منتقل کنیم؟

واتس‌اپ یکی از پرکاربرترین پلتفرم‌های پیام‌رسان است و این شرکت به‌تازگی ویژگی‌ جدیدی را اضافه کرده است. اگرچه واتس‌اپ چندی پیش این قابلیت را فراهم کرد که در چندین دستگاه در دسترس باشد، اما همچنان یکی از دردسرهای کاربران واتس‌اپ این است که به کاربران اجازه نمی‌دهد تاریخچه چتشان را از آیفون به اندروید یا بالعکس منتقل کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با این حال، این ویژگی در حال حاضر تغییر کرده است. با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۲ که توسط گوگل منتشر شده، اکنون به کاربران امکان انتقال چت‌ها از آیفون به اندروید را می‌دهد. در ابتدا، این ویژگی برای گوشی‌های سامسونگ در دسترس بود و اکنون برای تمامی گوشی‌هایی که سیستم عامل اندروید ۱۲ یا نسخه‌های جدیدتر را اجرا می‌کنند، در دسترس است. البته در حال حاضر، تنها گوشی‌های پیکسل دارای اندروید ۱۲ هستند، اما بسیاری دیگر از سازندگان گوشی‌های هوشمند نسخه بتا سیستم‌عامل سفارشی خود را بر اساس آخرین اندروید منتشر کرده‌اند.

نحوه انتقال تاریخچه چت واتس‌اپ از آیفون به اندروید
ابتدا گوشی آیفون و اندروید خود را با استفاده از کابل یواس‌بی‌ به لایتنینگ به هم وصل کنید. پس از اتصال هر دو دستگاه، برنامه واتس‌اپ را در آیفون باز کنید. در مرحله بعدی، در واتس‌اپ به بخش تنظیمات و سپس چت‌ها بروید و سپس روی گزینه «انتقال چت‌ها به اندروید» ضربه بزنید. آنگاه وقتی تلفن هوشمند اندروید خود را راه‌اندازی می‌کنید، از شما سؤال می‌شود که آیا می‌خواهید تاریخچه واتس‌اپ را انتقال دهید.
 

برای شروع فرآیند انتقال، کد QR را که روی صفحه نمایش داده می‌شود اسکن کنید و سابقه چت واتس‌اپ منتقل می‌شود. پس از تکمیل فرآیند انتقال، تمام مکالمات، فایل‌های رسانه‌ای و پیام‌های صوتی شما در دستگاه اندروید جدید شما در دسترس خواهند بود.

گوگل همچنین تایید کرده است که آیفون اپل هیچ پیام واتس‌اپ جدیدی را در حالی که فرآیند انتقال ادامه دارد دریافت نخواهد کرد، بنابراین دقت کنید که هنگام این انتقال، پیام جدیدی را از دست ندهید.
کد مطلب: 66628
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام