۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
قانون گذاران آمریکا مدعی شدند:

اسنپ، تیک تاک و یوتیوب باید تلاش خود را برای حفاظت از کودکان بیشتر کنند

ایتنا- سناتورهای آمریکا در جلسه‌ای که با نمایندگان اسنپ چت، تیک تاک و یوتیوب داشتند آنها را به افزایش اقدامات حفاظتی برای کمک به حفظ سلامت کودکان و نوجوان در فضای مجازی ترغیب کردند.
اسنپ، تیک تاک و یوتیوب باید تلاش خود را برای حفاظت از کودکان بیشتر کنند
سناتورهای آمریکا در جلسه‌ای که با نمایندگان اسنپ چت، تیک تاک و یوتیوب داشتند آنها را به افزایش اقدامات حفاظتی برای کمک به حفظ سلامت کودکان و نوجوان در فضای مجازی ترغیب کردند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمیته بازرگانی سنا به تازگی از گزارش جلسه سه ساعته خود در رابطه با تاثیر شبکه‌های اجتماعی روی کودکان و نوجوانان پرده برداشت. در این گزارش برای اولین بار به نام‌های تیک تاک، یوتیوب و اسنپ اشاره شد.
 
اگرچه این سه شبکه اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارد اما توجهی که از جانب قانون گذاران آمریکا به این سه شده است بسیار کمتر از فیس بوک و حتی توییتر بوده است. این اولین باری بود که تیک تاک و اسنپ در چنین گزارشی شرکت داشتند. هر سه نماینده این کمپانیها سعی داشتند با تاکید بر تمایزات خود نسبت به سایر پلتفرم هایی نظیر فیس بوک به انتقادها پاسخ بدهند و هر سه به ایجاد قابلیت‌های جدید برای کنترل بیشتر والدین بر فعالیت‌های کودکان در فضای مجازی متعهد شدند.
 
 
لیزی میلر به عنوان نایب رییس یوتیوب اظهار داشت که این کمپانی در تلاش برای ایجاد قابلیتی در نرم‌افزار کودکان یوتیوب است که والدین با استفاده از آن می‌توانند تنظیمات پخش خودکار را به صورت پیش فرض قفل کنند. او همچنین اظهار داشت که قابلیت‌های دیگری نیز در طی ماه‌های آینده به این نرم‌افزار افزوده خواهد شد.
 
جنیفر استات به عنوان نایب رییس سیاست گذاری جهانی اسنپ نیز اعلام کرد که این کمپانی در پی افزایش قابلیت‌های کنترلی والدین است و به زودی آنها را عرضه خواهد کرد. او اظهار داشت که والدین در این به روز رسانی جدید می‌توانند اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استفاده کودکانشان از اسنپ چت مشاهده کنند.
 
 
 
میشل بکرمن به عنوان نایب رییس سیاست گذاری عمومی تیک تاک نیز اظهار داشت که قابلیت‌های جدیدی برای کنترل فیدها به والدین و کودکان ارائه می‌شود اما او هم از ارائه جزئیات خودداری کرد.
 
اما به نظر می‌رسید که سناتورهای کمیته بازرگانی تحت تأثیر این وعده‌ها قرار نگرفتند. آنها در طی این جلسه شرکت‌ها را در مورد مسائلی مانند محتوای تقویت‌شده الگوریتمی در مورد اختلالات خوردن و آسیب‌رسانی به خود در یوتیوب و تیک تاک تحت فشار قرار دادند. استات از اسنپ چت نیز نیز در رابطه با تلاش‌های این شرکت برای جلوگیری از فعالیت فروشندگان مواد مخدر در این پلتفرم تحت فشار قرار گرفت.
 
چندین سناتور جمهوری خواه نیز بکرمن را در مورد روابط تیک تاک با شرکت چینی ByteDance و نحوه مدیریت داده‌های کاربران ایالات متحده تحت فشار قرار دادند. سناتور تد کروز در یکی از تبادل نظرهای به یاد ماندنی گفت که بکرمن از پاسخ به سؤالات مربوط به وابستگی تیک تاک به شرکتی به نام Beijing ByteDance Technology که ظاهراً با دولت چین ارتباط دارد، طفره می‌رود. بکرمن همچنین با ادعای اینکه فیس‌بوک و اینستاگرام نسبت به تیک تاک اطلاعات بیشتری در مورد کاربران جمع‌آوری می‌کنند، سؤالات مربوط به داده‌هایی را که این پلتفرم جمع‌آوری می‌کند را منحرف کرد.
 
در اخر سناتور ریچارد بلومنتال اظهار کرد که این کمپانیها باید به غیر از نشان دادن تمایز خود با فیس بوک اقدامات دیگری نیز برای حفاظت از سلامت کودکان و نوجوانان انجام بدهند. او در اداما اظهار داشت که:« کم از گفتار شما برداشت می‌کنم که تنها دفاع شما این است که ما فیس بوک نیستیم. متفاوت بودن از فیس بوک دفاع نیست.»
 
کد مطلب: 66589
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام