کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران تیم‌های آمازون درباره دورکاری‌ها تصمیم می‌گیرند

20 مهر 1400 ساعت 14:53

ایتنا - ​​​​​​​آمازون به عنوان بخشی از طرح جدید بازگشت به دفتر کار، به مدیران خود اجازه می دهد درباره میزان دورکاری تیم هایشان تصمیم گیری کنند.



این شرکت نیز مانند اپل، فیس بوک و گوگل اخیراً تصمیم گرفت تا کارمندان شرکتی خود را از ۲۰۲۲ میلادی به دفاتر کاری فرابخواند. در همین راستا آمازون اعلام کرد طبق پیش بینی ها بیشتر کارمندان حداقل سه روز در هفته در محل کار حاضر می شوند.

این شرکت با توجه به چالش های ادامه دار ناشی پاندمی، تصمیم گرفته تا روش کاری انعطاف پذیری را اجرا کند.

به گزارش ایتنا از مهر، اندی جسی مدیر ارشد اجرایی آمازون در ایمیلی به کارمندان این شرکت نوشته است: پیش بینی می کنیم برخی از تیم های شرکت همچنان بیشتر اوقات به دورکاری ادامه دهند، اما برخی دیگر به طور ترکیبی با حضور در دفتر و دورکاری به فعالیت ادامه خواهند داد. در کنار آنها برخی تیم ها نیز معتقدند برای سرویس رسانی بهتر باید بیشتر اوقات در دفتر کار حاضر شد.

آمازون پیش بینی می کند بیشتر تیم ها به چند هفته فرصت نیاز دارند تا برنامه های خود را تعیین کنند. آنها پس از آماده شدن باید جزئیات برنامه هایشان را قبل از ۳ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی به اشتراک بگذارند. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود کارمندان باید در این تاریخ به دفاتر کاری بازگردند.


کد مطلب: 66410

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66410/مدیران-تیم-های-آمازون-درباره-دورکاری-ها-تصمیم-می-گیرند

ايتنا
  https://www.itna.ir