۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

افزوده شدن قابلیت‌های ایکس باکس با به روز رسانی مرورگر مایکروسافت اج

ایتنا- بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کمپانی مایکروسافت نسخه جدید و مبنی بر کروم مرورگر اج را برای کنسول‌های ایکس باکس سری اکس و اس و نیز کنسول اکس باکس وان عرضه کرد.
افزوده شدن قابلیت‌های ایکس باکس با به روز رسانی مرورگر مایکروسافت اج
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کمپانی مایکروسافت نسخه جدید و مبنی بر کروم مرورگر اج را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و نیز کنسول ایکس باکس وان عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مایکروسافت در به روز رسانی سپتامبر ایکس باکس مرورگر اج جدید و مبتنی بر کروم را برای کنسول‌های ایکس باکس سری اس، ایکس و ایکس باکس وان عرضه کرد. این مرورگر از کیبورد و موس پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های جدیدی نظیر دسترسی به استادیا، دیسکورد، نرم افزارهای تحت وب و... را برای کنسول‌های نام برده به ارمغان آورده است.
 
مایکروسافت به روز رسانی اج روی ایکس باکس وان و سری ایکس و اس را در ابتدای سال جاری تست کرد اما عرضه این نرم‌افزار روی این کنسول‌ها تا امروز طول کشید. اج مرورگر پیش فرض ایکس باکس وان بود اما نسخه جدید آن که از قابلیت هایی نظیر گیم پلی گوگل استادیا پشتیبانی می‌کرد تا به امروز در این کنسول غایب بود.
 
 
 
کمپانی مایکروسافت با اشتیاق فراوان در رابطه با این ویژگی جدید کنسول‌های خود نوشته است که این قابلیت سرعت، امنیت و تجربه وب گردی مدرن را به صورت مستقیم از طریق کنسول شما ممکن می‌کند. به این ترتیب انتظار می‌رود که رضایت کاربران از کنسول‌های بازی شان بیش از پیش افزایش یابد.
 
 این نسخه از مرورگر اج شباهت زیادی به نسخه دسکتاپ دارد و ویژگی هایی نظیر تب‌های عمودی، کلکسیون‌ها و همگام سازی تنظیمات، علاقه مندی ها، تاریخچه، سربرگ‌ها و... را می‌توان با ورود به حساب کاربری میان نسخه‌های مختلف این نرم‌افزار به صورت اشتراکی در اختیار داشت. به گزارش کاربران ردیت البته برخی از افزونه در این نسخه کار نمی کنند.
 
گیمرها از طریق پشتیبانی از موس و کیبورد می‌توانند بسیار آسان‌تر از گذشته از نرم افزارهای بهره وری استفاده کنند. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید بازی‌های گوگل استادیا و استیم پی سی را نیز با استفاده از موس یا دسته بازی ایکس باکس، بازی کنید. فعلا پشتیبانی از میکروفون برای انجام چت‌های زنده روی دیسکورد یا سایر نرم افزارها در این نسخه دیده نمی شود.
 
کد مطلب: 66219
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام