۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸

قابلیت دانلود ویدیو‌های یوتیوب بر روی کامپیوتر‌های خانگی ارائه خواهد شد

ایتنا- کاربران دارای اشتراک پریمیوم یوتیوب از این پس می‌توانند از طریق کامیپوتر‌های خانگی و به صورت تحت وب نیز ویدیو‌های محبوب خود را دانلود کرده و هر زمان که مایل هستند آن‌ها را به صورت آفلاین تماشا کنند.
قابلیت دانلود ویدیو‌های یوتیوب بر روی کامپیوتر‌های خانگی ارائه خواهد شد
کاربران دارای اشتراک پریمیوم یوتیوب از این پس می‌توانند از طریق کامیپوتر‌های خانگی و به صورت تحت وب نیز ویدیو‌های محبوب خود را دانلود کرده و هر زمان که مایل هستند آن‌ها را به صورت آفلاین تماشا کنند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، مخاطبان یوتیوب این روز‌ها از راه‌‌های متعددی برای دانلود ویدیو از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند که البته هچ کدام از آن‌ها به صورت رسمی و قانونی توسط یوتیوب تایید نشده است. از این روش‌ها می‌توان به مراجعه به وب سایت‌‌های نه چندان معتبر و گاهی خطرناک تا استفاده از راه کارهایی نظیر ضبط تصویر صفحه نمایش اشاره کرد.
 
هم اکنون یوتیوب تصمیم گرفته است تا شرایط دانلود ویدیو را برای کاربران خود با گنجاندن یک دکمه دانلود برای یوتیوب وب راحت‌تر کند. گزارش‌‌های به دست آمده از اندروید پلیس نیز حاکی از آن است که این قابلیت در حال حاضر به صورت ازمایشی برای کاربران دارای اشتراک پریمیوم یوتیوب فعال است. البته این سوپرایزر جدیدی نیست و پیش از این نیز کاربران موبایل یوتیوب دکمه دانلود ویدیو‌ها را در اختیار داشتند.
 
 
 
پس از فعالسازی این قابلیت شما می‌توانید دکمه دانلود را دقیقا در کنار گزینه به اشتراک گذاری که در زیر هر ویدیو نمایش داده می‌شود، یا در کنار منوی سه نقطه به هنگام مرور وب مشاهده کنید.  پس از دانلود یک ویدیو می‌توانید آن را در لایبرری آفلاین خود مشاهده کنید.
 
جالب است بدانید که شما می‌توانید کیفیت ویدیو‌‌های دانلود شده را از بین گزینه‌‌های 144p  تا 1080p انتخاب کنید و متاسفانه فعلا امکان دانلود با کیفیت 4K در دسترس نیست. در حال حاضر به نظر می‌رسد که هیچ محدودیتی در سایز ویدیو‌های دانلود شده در نظر گرفته نشده است و محدودیت حافظه نیز برای کاربران تعریف نشده است.
 
تجربه نشان داده است که این ویژگی دقیقا همانگونه که در سافاری و کروم تبلیغ شده است، کار می‌کند و شما می‌توانید در حال حاضر از آن برای دانلود ویدیو‌های محبوب خود استفاده کنید. اما فراموش نکنید که برای فعال بودن این دکمه حتما باید اشتراک پریمیوم یوتیوب را خریداری کنید.
کد مطلب: 66192
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام