۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
سرانجام رونمایی از سوپرفالوور:

قابلیت دنبال کردن اختصاصی کاربران با مزایای ویژه به توییتر افزوده شد

ایتنا – توییتر سرانجام قابلیت بسیار مورد انتظار کاربران خود یعنی امکان داشتن سوپرفالوور را به این شبکه اجتماعی افزود و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند با پرداخت هزینه‌ای ماهانه، فالوورهایی باشند که از فردی که دنبال می‌کنند حمایت کنند.
قابلیت دنبال کردن اختصاصی کاربران با مزایای ویژه به توییتر افزوده شد
توییتر سرانجام قابلیت بسیار مورد انتظار کاربران خود یعنی امکان داشتن سوپرفالوور را به این شبکه اجتماعی افزود و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند با پرداخت هزینه‌ای ماهانه، فالوورهایی باشند که از فردی که دنبال می‌کنند حمایت کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، قابلیت سوپر فالوور از دیرباز در شبکه‌های اجتماعی مختلف قابل دسترسی بوده است که به واسطه آن کاربران می‌توانند هزینه عضویت ماهانه در حلقه دنبال کنندگان ویژه را پرداخت کرده و به اکاناتی خاص دست یابند.
 
تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی خواهند توانست تا سطوحی مختلف از خدمات را به کاربران سطوح مختلف ارائه بدهند. برای مثال هزینه‌های ماهانه عضویت سوپر فالوورها نیز می‌تواند برای هر حساب کاربری متفاوت باشد.
 
رقم‌های تعیین شده توسط توییتر برابر با 2.99، 4.99 و 9.99 دلار برای دسترسی به اطلاعات خاصی خواهد بود که تنها برای اعضای ویژه حساب توییتر یاد شده در دسترس خواهند بود.
 
 
 
این اطلاعات می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند خبرنامه‌ها و امکانات اختصاصی دیگر باشند که توییتر برای توسعه آن‌ها نیز برنامه ‌ریزی مخصوص به خود را دارد.
 
این طرح از چند ماه پیش به صورت آزمایشی برای کاربران در دسترس بوده و توسط گروه کوچکی از مخاطبان توییتر مورد بررسی قرار گرفته بود و به همین دلیل نیز امروزه بسیاری از ایرادهای آن از بین رفته است.
 
در ابتدای کار این قابلیت تنها برای چهار حساب کاربری توییتر به صورت عمومی در دسترس خواهد بود و کاربران خواهند توانست تا سوپر فالوور این چهار حساب کاربری شوند ولی در ادامه حساب‌های کاربری دیگر نیز از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.
 
کد مطلب: 65993
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام