۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷

افزوده شدن قابلیت «یک بار مشاهده» به تصاویر واتس اپ

ایتنا- مقامات واتس اپ اعلام کرده اند که کاربران با استفاده از قابلیت جدید این نرم‌افزار می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را به مخاطبان خود ارسال کنند که تنها یک بار امکان مشاهده آنها وجود دارد.
افزوده شدن قابلیت «یک بار مشاهده» به تصاویر واتس اپ
مقامات واتس اپ اعلام کرده اند که کاربران با استفاده از قابلیت جدید این نرم‌افزار می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را به مخاطبان خود ارسال کنند که تنها یک بار امکان مشاهده آنها وجود دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، واتس اپ قابلیت تصاویر محو شونده را به نرم‌افزار خود خواهد افزود. کاربران با استفاده از این قابلیت جدید که تصاویر «یک بار مشاهده» نام دارد می‌توانند در چت‌های خود تصاویر یا ویدیوهایی ارسال کنند که تنها یک بار قابل مشاهده هستند.
 
جالب است بدانید که پیام رسان واتس اپ این قابلیت بسیار پر کاربرد را در ماه ژوئن در نسخه بتای خود گنجانده بود اما ویژگی یاد شده این هفته برای تمامی کاربران عرضه می‌شود و تمامی کاربران نسخه پایدار واتس اپ می‌توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
 
 
 
این ویژگی جدید به قابلیت تصویر محو شونده موجود در اینستاگرام و پیام رسان فیس بوک شباهت زیادی دارد. کاربران پس از به ثبت رساندن یک تصویر در واتس اپ می‌توانند آیکون تایمر نمایش داده شده را انتخاب کرده و گزینه «یک بار مشاهده» یا « view once » را برای آن تصویر فعال کنند. این تصاویر بر خلاف سایر فایل‌های چند رسانه‌ای ارسال شده در چت‌ها پیش نمایش نخواهند شد و نمی توان آنها را دانلود کرد.
 
فیس بوک موارد کاربرد این قابلیت را بسیار زیاد دانسته است و اعلام کرده است که استفاده از این ویژگی روی عکس‌های حاوی اطلاعات حساس نظیر پسورد وای فای بسیار کاربردی خواهد بود. با این حال کاربران در رابطه با امنیت این قابلیت هنوز هم در تردید هستند.
 
این کمپانی در یک مقاله کمکی اظهار داشته است که دریافت کننده هنوز هم می‌تواند به هنگام باز کردن تصویری که تنها یک بار قابلیت مشاهده دارد از صفحه اسکرین شات یا اسکرین رکورد بگیرد و واتس اپ نیز ارسال کننده را از ثبت شدن اسکرین شات مطلع نخواهد کرد. همچنین این کمپانی اشاره کرده است که واتس اپ می‌تواند تصاویری که از قابلیت یک بار مشاهده استفاده می‌کند ولی از سوی دریافت کنندگان دیگر گزارش شده است را مشاهده کند.
کد مطلب: 65707
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام