۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲

قابلیت جست‌وجوی تصاویر برای خرید به اینستاگرام افزوده می‌شود

ایتنا - فیس‌بوک قابلیت شاپس (Shops) را به اپلیکیشن پیام رسانی واتس‌اپ و فیس‌بوک مارکت پلیس توسعه داد و از معرفی فناوری جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام خبر داد.
قابلیت جست‌وجوی تصاویر برای خرید به اینستاگرام افزوده می‌شود

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک اعلام کرد این شرکت تبلیغات شخصی سازی شده را در این سرویس خرید معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این غول رسانه اجتماعی قابلیت شاپس را سال گذشته با هدف فراهم کردن راهی برای یافتن و خرید محصولات در فیس‌بوک و اینستاگرام معرفی کرده بود و اعلام کرده که ماهانه حدود ۱.۲ میلیون خرید در این پلتفرم انجام می گیرد.

فیس‌بوک همچنین اعلام کرد در ماههای آینده ابزار هوش مصنوعی به نام ویژوال سرچ (جست و جوی تصویری) را راه اندازی می کند تا کاربران در اینستاگرام روی کالاهایی که مشاهده می کنند، کلیک کرده و محصولات مشابه را در سرویس خرید این شرکت پیدا کنند. این قابلیت مشابه قابلیتهایی خواهد بود که از سوی اسنپ چت و پینترست معرفی شده است.

زاکربرگ گفت: کاربران می‌توانند این جست‌وجو را از محتوا در اینستاگرام یا تصاویری که در دوربین خودشان دارند، استفاده کنند.

بر اساس گزارش رویترز، زاکربرگ در صحبتهایی که در یک اتاق صوتی در فیس‌بوک داشت، گفت: فیس‌بوک در حال کار روی راههای استفاده از واقعیت افزوده است تا خریداران بتوانند کالاهایی که قصد خرید آنها دارند از جمله کالاهای تبلیغ شده را امتحان کنند.
 
کد مطلب: 65301
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام