۰
plusresetminus
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰

عرضه قابلیت تصویر در تصویر برای نرم‌افزار iOS یوتیوب

ایتنا- بالاخره پس از مدت‌ها انتظار یوتیوب اعلام کرد که در آینده‌ای نه چندان دور قابلیت تصویر در تصویر را برای نرم‌افزار iOS خود عرضه خواهد کرد.
عرضه قابلیت تصویر در تصویر برای نرم‌افزار iOS یوتیوب
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار یوتیوب اعلام کرد که در آینده‌ای نه چندان دور قابلیت تصویر در تصویر را برای نرم‌افزار iOS خود عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یوتیوب قابلیت کاربردی تصویر در تصویر را پس از مدت‌ها انتظار برای نرم‌افزار آیفون خود عرضه کرد. به این ترتیب فعلا تمامی مشترکان برتر یوتیوب می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند اما این کمپانی مدعی شده است که می‌خواهد در آینده این قابلیت را برای تمامی کاربران آمریکایی iOS عرضه کند.
 
یکی از سخنگویان یوتیوب در این رابطه اظهار داشته است که تصویر در تصویر به کاربران امکان می‌دهد که ویدیوهای یوتیوب را در یک مینی پلیر کوچک در کنار صفحه نمایش خود مشاهده کرده و در حین حال در محیط خارج از نرم‌افزار یوتیوب به کشت و گذار بپردازند.
 
 
 
جالب است بدانید که اپل قابلیت تصویر در تصویر را سال گذشته به عنوان بخشی از قابلیت‌های iOS 14 برای کاربران خود عرضه کرد. بسیاری از نرم افزارهای استریم ویدیو در حال حاضر از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. با این حال اگرچه نرم‌افزار اندروید یوتیوب از سال 2018 از این قابلیت پشتیبانی کی کرد اما عرضه آن برای iOS تا به امروز به تاخیر افتاده بود.
 
البته کاربران iOS نیز در این مدت دست روی دست نگذاشته و راه‌های مختلفی را برای تماشای ویدیوهای یوتیوب به صورت تصویر در تصویر کشف کرده اند. برخی برای این کار از وب‌سایت موبایل یوتیوب استفاده کردند و برخی دیگر از طریق میانبرها به آن دسترسی پیدا کرد. البته یوتیوب هنوز زمان دقیق عرضه این قابلیت را مشخص نکرده است اما احتمالا انتظارها به زودی به پایان خواهد رسید.
 
پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در نرم‌افزار یوتیوب برای مدت‌ها پشت گوش انداخته شده بود اما بالاخره یوتیوب تسلیم خواسته کاربران شد. همچنین اختصاصی نبودن این قابلیت برای مشترکان برتر یوتیوب موجب می‌شود که رضایت کلی کاربران از این شبکه اجتماعی به نحو چشمگیری افزایش پیدا کند.
کد مطلب: 65289
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام