۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

پیوستن مک لارن به مسابقات رانندگی با خودروهای آفرود برقی

ایتنا- مک لارن تصمیم گرفته است که در سال 2022 با خودروی برند خود در سری مسابقات اتوموبیل رانی آفرود Extreme E که با استفاده از خودروهای برقی انجام می‌شود، شرکت کند.
پیوستن مک لارن به مسابقات رانندگی با خودروهای آفرود برقی
مک لارن تصمیم گرفته است که در سال 2022 با خودروی برند خود در سری مسابقات اتوموبیل رانی آفرود Extreme E که با استفاده از خودروهای برقی انجام می‌شود، شرکت کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget،  سری مسابقات اتوموبیل رانی آفرود Extreme E به زودی یک تیم مسابقه بزرگ را به لیگ الکتریک آفرود خود خواهد افزود. به تازگی بخش خودروهای مسابقه‌ای مک لارن اظهار داشته است که در سال 2020 به فصل دوم Extreme E خواهد پیوست.
 
البته مک لارن هنوز راننده‌های خود را برای این سری مسابقات انتخاب نکرده است اما مدعی شده است که از پرسنی استفاده خواهد کرد که در برنامه فرمول 1 نبوده اند. قوانین این سری از مسابقات وجود تیمی کوچک متشکب از دو راننده، یک مهندس و چهار مکانیک را مجاز می‌دانند.
 
 
 
مک لارن در رابطه را اهداف خود نیز صبحت کرده است و اظهار داشته است که Extreme E را راهی برای تقویت «برنامه پایداری» بزرگتر و البته افزایش برابری جنسیتی می‌داند زیرا هر تیم متشکل از یک راننده مرد و یک راننده زن خواهند بود. این کمپانی علاوه بر این حضور در سری مسابقات Extreme E را به علت فرمت متفاوتی که دارد به عنوان شانسی برای رسیدن به مخاطب‌های جدید در نظر می‌گیرد.
 
مک لارن از جمله اولین خودروسازهایی بود که با عرضه پیشرانه باتری در دو فصل اول از فرمول E پشتیبانی کرد و به همین دلیل حضور او در این سری از مسابقات نیز دور از ذهن نبود. با این حال این کمپانی اکنون تصمیم گرفته است که با خودروی برند خود وارد این مسابقات شود و از این طریق تعهد عمیق‌تر خود نسبت به خودروهای مسابقه‌ای برقی را به اثبات برساند.
 
در این میان شرکت در Extreme E برای این این سری از مسابقات نیز پیروزی بزرگی تلقی می‌شود. اگر این مسابقات تیم‌های برتر دارند اما بسیاری از خودروسازهای مطرح تمرکز خود را بر این مسابقات نگذاشته اند و شاید حضور مک لارن به نوعی موجب افزایش رونق Extreme E بشود.
کد مطلب: 65236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام