۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴

کاهش ده درصدی ارزش بیت‌کوین

ایتنا - ارزش بیت کوین با ۹.۷ درصد کاهش به ۳۲۳۱۸ دلار رسید. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده است.
کاهش ده درصدی ارزش بیت‌کوین

نگرانی‌های پولی آمریکا و ادامه سختگیری‌های چین در مورد ارزهای مجازی باعث شد قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه تا پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته کاهش یابد.

 بزرگترین ارز مجازی دنیا در ساعت 7:05 به وقت گرینویچ با 9.7 درصد کاهش، 32318 دلار معامله شد. این رقم بیشترین کاهش روزانه ارزش بیت‌کوین را از بیست و هشتم ماه مه نشان می‌دهد. سایر ارزهای مجازی هم در روز سه شنبه کاهش قیمت داشتند. سرمایه بازار 10 ارز مجازی برتر دنیا بین 7.3 و 12.9 درصد طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

 تحلیلگران عقیده دارند افزایش سختگیری‌ها در مورد تجارت و استخراج بیت‌کوین در چین یکی از دلایل این سقوط قیمت بوده است. مقامات چین چندین حساب مرتبط با ارزهای مجازی را در پلتفرم ویبو که یک رسانه اجتماعی مانند توییتر است مسدود کرده‌اند.

 این احتمال هم وجود دارد که فدرال رزرو به آمریکا سیاست پولی خود را که مبتنی بر تقویت نقدینگی بود تغییر دهد. البته برخی عقیده دارند تغییر این سیاست تاثیری بر  ارزهای مجازی و طلا نمی‌گذارد.

 خبر بازپس گیری بخش بزرگی از باج پرداخت شده توسط شرکت خط لوله کلونیال به هکرها توسط وزارت دادگستری آمریکا بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران ارز مجازی بوده است چون این باج با بیت‌کوین پرداخت شده بود.
کد مطلب: 65184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام