۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۱

عرضه سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی همراه چند گجت

ایتنا- کمپانی هواوی قصد دارد تا همزمان با رونمایی از برخی از تلفن‌های همراه هوشمند جدید، از سیستم عامل هارمونی نیز به صورت رسمی پرده برداری کند.
عرضه سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی همراه چند گجت
کمپانی هواوی همزمان با رونمایی از برخی از تلفن‌های همراه هوشمند جدید، از سیستم عامل هارمونی نیز به صورت رسمی پرده برداری کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  slashgear، چهارشنبه برای کمپانی هواوی روز بزرگی بود و این کمپانی علاوه بر معرفی تلفن‌های همراه هوشمند و گجت‌های جدید  از سیستم عامل هارمونی نیز به صورت رسمی رونمایی کرد.
 
کمپانی هواوی سرانجام پس از طی فراز و نشیب هایی که به دلیل تحریم‌های آمریکا پیش روی خود دیده بود، به ساخت سیستم عاملی جدید روی آورد تا با کمک آن بتواند دنیای بدون نرم افزارهای گوگل را نیز کاربران نشان بدهد و توان خود را در زمینه عبور از تحریم‌ها به نمایش بگذارد.
 
البته موفقیت این سیستم عامل به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تعداد تلفن‌های همراه مجهز به این سیستم عامل است. در هر صورت به نظر می‌رسد که هواوی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است و سیستم عامل یاد شده را نه فقط برای تلفن‌های همراه هوشمند جدید، بلکه برای برخی از همراه‌های هوشمند فعلی برند خود نیز عرضه خواهد کرد.
 
 
 
انتظار می‌رود که سیستم عامل هارمونی به صورت پیش فرض روی تمامی دستگاه‌های هوشمند آینده هواوی از قبیل تلفن‌های همراه سری P50 و تبلت میت پد پرو 2 نصب باشد. البته این‌ها تنها بخشی از دستگاه‌های برخوردار از این سیستم عامل خواهند بود و به نظر می‌رسد که این سازنده قصد دارد تا سیستم عامل جدید خود را برای همه کاربران دستگاه‌های برند خود عرضه کند.
 
اطلاعات افشا شده از برنامه‌های این کمپانی در ویبو نشان می‌دهد که برخی از دستگاه‌های فعلی موجود در بازار از قبیل تلفن‌های همراه سری میت 40 و P40 به همراه تبلت میت پد پرو از این سیستم عامل برخوردار خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که هواوی میت X2 تاشو و میان رده‌های نوا 8 و نوا 8 پرو نیز این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.
 
در این اطلاعات آمده است که سیستم عامل هارمونی تحت عنوان HarmonyOS 2.0 از تاریخ 2 ژوئن برای دستگاه‌های یاد شده فعال خواهد شد. علاوه بر این، منبع یاد شده اظهار داشته است که این تلفن‌های همراه هوشمند در فروشگاه‌های آفلاین نیز به روز می‌شوند و به این ترتیب هر دستگاه جدیدی که از فهرست ذکر شده در بالا را خریداری کنید به جای اندروید از سیستم عامل هارمونی بهره مند خواهد بود.
 
کد مطلب: 65134
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام