۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

گوگل‌پی به قابلیت انتقال بین‌المللی پول مجهز می‌شود

ایتنا- کمپانی گوگل با ورود به بازار سرمایه امکان انتقال پول به کشورهای دیگر را برای کاربران آمریکایی نرم‌افزار گوگل پی فعال کرده است.
گوگل‌پی به قابلیت انتقال بین‌المللی پول مجهز می‌شود
کمپانی گوگل با ورود به بازار سرمایه امکان انتقال پول به کشورهای دیگر را برای کاربران آمریکایی نرم‌افزار گوگل پی فعال کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل با برداشتن قابلیت‌های قدیمی از روی نرم‌افزار گوگل پی کاربران را به استفاده از نسخه جدید ترغیب می‌کند. این کمپانی در همین راستا به تازگی قابلیت جدیدی را به این نرم‌افزار افزوده است که برای آن دسته از کاربران آمریکایی که به طور مداوم به خارج از کشور پول ارسال می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.
 
گوگل پی از امروز در همکاری با کمپانی‌های حواله پول نظیر وسترن یونیون و وایز، امکان انتقال بین المللی پول را فراهم کرده است. در حال حاضر این گزینه تنها برای انتقال پول به هند و سنگاپور فعال است اما گوگل اظهار داشت که تصمیم دارد تا این قابلیت را تا پایان سال در بیش از 200 کشور گسترش بدهد.
 
 
 
گوگل برای تشویق کاربران به استفاده از این سرویس انتقال پول با وسترن یونیون را تا تاریخ 16 ژوئن رایگان کرده است و البته وایز نیز هزینه تراکنش‌ها را برای انتقال اول به میزان 500 دلار کاهش داده است.
 
به نظر می‌رسد که گوگل با این به روز رسانی به بازار 470 میلیارد دلاری حواله پول بین المللی وارد شده است و تصمیم دارد تا رقبایی نظیر پی پال و سامسونگ پی را کنار بگذارد.
 
البته بسیاری از کمپانی‌های تامین کننده کیف پول دیجیتال این روزها برای ماندن در بازار رقابتی سرمایه، امکان خرید و فروش رمزارز‌ها را نیز به خدمات خود افزوده اند. هم اکنون پی پال، ونمو و نرم‌افزار Square's Cash امکان خرید بیت کوین و سایر رمزارزها را به کاربرانشان ارائه کرده اند. مسلما گوگل نیزاز این ترند آگاه است اما این که بخواهد به این عرصه نیز وارد شود یا خیر هنوز مشخص نیست.
 
کد مطلب: 64953
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام