۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

نماهنگ فاخر "منو بشناس" رکورد زد؛ گامی جدید در حوزه محتوای دیجیتال

ایتنا - همراه اول امسال هم همزمان با آغاز فصل بهار و سال نو، علاوه بر هدایا و عیدی‌های در خور برای مشترکان، در تولید محتوا نیز گام بزرگی برداشت و کلیپی با حضور چهل خواننده برتر کشور پخش کرد.
نماهنگ فاخر "منو بشناس" رکورد زد؛ گامی جدید در حوزه محتوای دیجیتال


همراه اول امسال هم همزمان با آغاز فصل بهار و سال نو، علاوه بر هدایا و عیدی‌های در خور برای مشترکان، در تولید محتوا نیز گام بزرگی برداشت و کلیپی با حضور چهل خواننده برتر کشور پخش کرد.
عیدی‌های بزرگ‌ترین اپراتور کشور برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در پنج سطح متفاوت و به شکلی کاملاً تصادفی بود.

این عیدی که به شکل اعتبار داخل شبکه برای تمامی مشترکان همراه اول در نظر گرفته شده بود، از زمان فعال‌سازی تا پایان روز ۱۳ فروردین مهلت استفاده داشت.

اما هدیه ویژه همراه اول برای مشترکان و مردم ایران ویژه برنامه و ویدئوی فاخر «منو بشناس» بود.
ابتدا و برای نخستین بار کلیپ فاخر «منو بشناس» که با هنرمندی چهل نفر از خوانندگان مطرح کشور و مشارکت مؤسسه مأوا تولید شده، پخش شد و ۴۰ نفر از خوانندگان سرشناس کشور در تجربه‌ای جالب توجه و با هدف تقویت هویت ملی ایرانیان در یک نماهنگ با موضوع «همدلی»، «صلح» و «وحدت ملی» با محوریت ایران تحت عنوان «منو بشناس» حضور پیدا کردند.

این نماهنگ به قلم احمد امیرخلیلی، آهنگسازی فرزاد فرزین، تنظیم کنندگی بهروز صفاریان، کارگردانی محمد اولاد و تهیه‌کنندگی میثم محمدحسنی در موسسه مأوا تهیه و تولید شده و از طریق اپلیکیشن «روبیکا» پخش شد.
پرواز همای، فرزاد فرزین، رضا صادقی، مهدی مقدم، حمید هیراد، علی اصحابی، مهدی یغمایی، بهرنگ بهادرزاده، کاوه آفاق، شهریار صیقلانی، خشایار اعتمادی، روزبه نعمت اللهی، بهروز صفاریان، حمید حامی، عماد طالب‌زاده، سینا شعبانخانی، سینا درخشنده، پدرام پالیز، معراج محمدی، امیر قنادی، آرش قنادی، کیارش پوزشی، شهرام شکوهی، حسین توکلی، حجت اشرف‌زاده، علی لهراسبی، گرشا رضایی، پیام صالحی، سامان جلیلی، حامد همایون، رستاک حلاج، حامد طاها، محمدرضا عیوضی، حسین حقیقی، علی رهبری، آرین بهاری، احسان حق شناس، مجتبی کبیری، علیرضا قرایی منش و مصطفی راغب اسامی خوانندگانی است که در پروژه «منو بشناس» حضور داشتند.
 
حضور این تعداد خواننده در یک پروژه مشترک موسیقایی یکی از مهم‌ترین ویژگی این نماهنگ بوده که طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
این نماهنگ با نام «منو بشناس» با حضور چهل خواننده مطرح کشور به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ موسیقی ایران پخش شد.

همچنین ویژه برنامه «منو بشناس» هم با اجرای «فرزاد فرزین» خواننده برجسته موسیقی پاپ کشور در ایام نوروز با هدف ایجاد اوقاتی فرح بخش برای خانواده های ایرانی پخش شد و گروه موسیقی «رستاک» در 5 شب اجرای این ویژه برنامه در کنار آن به اجرای موسیقی نواحی پرداختند.
 
کد مطلب: 64570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام