۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱

شبکه اجتماعی ترامپ در راه است

ایتنا - اخیرا یکی از مشاوران دونالد ترامپ اعلام کرده رییس جمهور سابق آمریکا ظرف دو تا سه ماه آینده پلتفرم خود را راه‌اندازی می‌کند.
شبکه اجتماعی ترامپ در راه است
دونالد ترامپ از ابتدای حضورش در پست ریاست جمهوری ایالات متحده، شخصیتی جنجالی در شبکه‌های اجتماعی بود؛ چه زمانی که با پست‌های داغ و تند خود، توییتر را به صحنه سخنگویی و وعده‌ها و تهدیدهای خود تبدیل کرده بود، و چه در مدت زمانی که ناگزیر از وداع با کاخ سفید بود، اما مقاومت می‌کرد.

اما موضوع زمانی حساس‌تر شد که مسئولین شبکه‌های اجتماعی، حضور او را دردسرساز تشخیص دادند، زیرا به زعم آنها، ترامپ اطلاعات غیرمسئولانه و نادرستی در خصوص کووید 19 منتشر می‌کرد، و سرانجام موجب بروز خشونت و شورش در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

به گزارش ایتنا همه این عوامل باعث شد که این شبکه‌های اجتماعی، به دنبال حذف او و تعلیق اکانت رسمی او باشند؛ اتفاقی که سرانجام عملی شد و ترامپ را از صحنه این شبکه‌ها حذف کرد. توییتر نخستین رسانه اجتماعی بود که این اقدام را انجام داد.
فیس‌بوک هم در ژانویه حساب ترامپ را به مدت نامعلوم تعلیق کرد و از هیئت نظارت مستقل خود خواست درباره تداوم این ممنوعیت تصمیم بگیرند.

اما ترامپ هم از پا ننشست، او تلاش کرد با راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود، مستقل شده و با رقبای خود مقابله کند.

     بیشتر بخوانید:
     - تلاش ترامپ برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی


تاکنون درباره چگونگی راه‌اندازی این شبکه و جزئیات آن، اخبار دقیقی منتشر نشده، اما بنظر می‌رسد ترامپ در این زمینه مصمم است.
به گزارش ایتنا اخیرا یکی از مشاوران دونالد ترامپ اعلام کرده رییس جمهور سابق آمریکا ظرف دو تا سه ماه آینده پلتفرم خود را راه‌اندازی می‌کند.

جیسون میلر، سخنگوی کمپین ۲۰۲۰ ترامپ به فاکس نیوز گفته: ترامپ با پلتفرم جدید خود که بازی را به طور کامل از نو تعریف می‌کند، به فضای شبکه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.
البته وی در این باره جزئیات چندانی ارائه نکرد و مقامات سازمان ترامپ هم در این باره اظهار نظر نکردند.

بدین ترتیب بنظر می‌رسد وعده ترامپ در حال عملی شدن است،‌اتفاقی که می‌تواند در دنیای شبکه‌های اجتماعی اثرگذار باشد.
 
کد مطلب: 64503
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام