۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۵۰

از Google Families برای بزرگ کردن کودکانتان کمک بگیرید!

ایتنا - گوگل در حال بهبود Family Link خود است تا برای والدین این امکان را فراهم بیاورد که برخی اپ‌های مشخص را به عنوان «همیشه مجاز» مشخص کنند.
از Google Families برای بزرگ کردن کودکانتان کمک بگیرید!
تکنولوژی ما را احاطه کرده است و دستگاه‌های بسیاری هم قابل دسترسی شده‌اند که امکان استفاده از آن را برایمان فراهم می‌آورند، از اسمارتفونها تا کامپیوترها تا اینترنت. بسیاری از والدین این ابرازها را به عنوان شرهای دنیای مدرن لحاظ می‌کنند ولی گوگل، به عنوان یک شرکت تکنولوژی، بر این باور است که اینها ابزارهایی هستند که در صورت استفاده درست می‌توانند مفید واقع شوند. برخی از والدین هم بر این باورند که می‌توان به بچه‌ها استفاده مناسب از تکنولوژی را آموخت، و حالا آنها می‌توانند به میکروسایت جدید Families گوگل برای دریافت مشورت و ابزارهایی درباره ایمن و قابل بهره‌برداری شدن آن برای کل خانواده کمک کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل اسلش‌گیر، گوگل مدت‌هاست که قابلیت‌ها، محصولات و سرویس‌های مختلفی را طراحی کرده تا به والدین کنترل و اختیارات بیشتری درباره نحوه تعامل فرزندانشان با دستگاه‌ها، اپ‌ها و اینترنت به طور کلی بدهد. این ابزارها، همانند بسیاری از محصولات و سرویس‌های گوگل، پراکنده هستند و ممکن است به آسانی قابل کشف نباشند. وبسایت جدید families.google اکنون تمام این اطلاعات را در یک جا گردآوری کرده است، و در کنار آن توصیه‌هایی به والدین درباره نحوه آشنا کردن بچه‌ها با تکنولوژی ارائه شده است.
 

گوگل، در عین حال، در حال بهبود Family Link خود است تا برای والدین این امکان را فراهم بیاورد که برخی اپ‌های مشخص را به عنوان «همیشه مجاز» مشخص کنند. این اپ‌ها حتی در زمانی که محدودیت استفاده از دستگاه (screen time) برای کودک به پایان رسیده باشد قابل استفاده هستند. ایده این است که بچه‌ها به استفاده از این اپ‌ها بیشتر از اپ‌های دیگر ترغیب شوند، به ویژه اپ‌های مربوط به یادگیری از راه دور.
 
Family Link همچنین اپهای گوگل‌پلی که به تایید معلم برای کودکان زیر 13 سال رسیده باشند را نشان خواهد داد. این اپ همچنین اکنون سطح باتری هر دستگاه را نشان خواهد داد تا والدین از احتمال خاموش شدن تبلت فرزندشان به علت پایان شارژ باتری مطلع باشند. والدین همچنین مستقیما قادر به تعیین محدودیت‌هایی بر روی دستگاه کودک خواهند شد.
 
 
کد مطلب: 64482
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام