۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

اپل‌پی با BitPay اکنون از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند

ایتنا - چهار استیبل‌کوین (ارز دیجیتال با ارزش پایدار) (USDC ، BUSD ، PAX و GUSD) نیز علاوه بر بیتکوین، بیتکوین کش، و اتر پشتیبانی می‌شوند.
اپل‌پی با BitPay اکنون از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند
بیت‌پی اعلام کرد که فعالیت با Apple Wallet را آغاز کرده است. این شرکت، که خود را «بزرگترین فراهم‌آورنده سرویس‌های پرداخت رمزارز و بیت‌کوین» می‌داند اعلام کرد که کاربران BitPay Prepaid Mastercard اکنون می‌توانند کارتشان را به Apple Wallet آیفونشان اضافه کنند. کاربران می‌توانند با BitPay Prepaid Mastercard در Apple Wallet با Apple Pay پول خرج کنند.  
 
به گزارش ایتنا و به نقل اسلش‌گیر، افزودن این اتصال به سیستم Apple Wallet این امکان را برای کاربران جدید فراهم می‌آورد که در زمانی که منتظر یک کارت پلاستیکی جدید هستند بتوانند به «کارت مجازی» بیت‌پی‌شان دسترسی داشته‌اند. به طور معمول این زمان انتظار حداقل چند روز است و روند کندی دارد! کاربران جدید می‌توانند BitPay Prepaid Mastercard مجازی خود را به Apple Wallet از طریق BitPay Wallet اضافه نموده و «هزینه‌کرد فوری را شروع کنند».
 
اپ BitPay Wallet از بیت‌کوین و همچنین تعدادی از رمزارزهای مرتبط با بلاکچین پشتیبانی می‌کند. چهار استیبل‌کوین (ارز دیجیتال با ارزش پایدار) (USDC ، BUSD ، PAX و GUSD) نیز علاوه بر بیت‌کوین ، بیت‌کوین کش، و اتر پشتیبانی می‌شوند.
 

برای افزودن یک کارت بیت‌پی به اپل‌ولت، کاربر باید جدیدترین ورژن اپ بیت‌پی را داشته باشد، که در حال حاضر در اپ استور اپل با ورژن 12.1.0 قابل دسترسی است. همچنین به داشتن جدیدترین ورژن iOS و Apple Wallet نیاز خواهد بود. وقتی تمام کارها و تنظیمات را انجام دهید کارت بیت‌پی در اپل‌ولت شما ظاهر خواهد شد.
 
بیت‌پی علاوه بر اعلامیه‌اش درباره اپل‌پی، همچنین خبر داده است که در سال جاری میلادی پشتیبانی خود را به دیگر سیستمهای پرداخت دیجیتالی بسط خواهد داد. گوگل‌پی و سامسونگ‌پی هم «برای اواخر سه‌ماهه جاری» به فهرست تحت پشتیبانی بیت‌پی افزوده خواهند شد.
 
در این میان، پس از تبدیل 1 و نیم میلیارد دلار آمریکا به بیت‌کوین توسط شرکت تسلا، خبر مهم دیگری که اخیرا در حوزه رمزارزها منتشر شد ملحق شدن جی-زی (تهیه‌کننده موسیقی و تاجر آمریکایی) به جک دروزی (مدیرعامل توئیتر) در یک سرمایه‌گذاری 500 بیت‌کوین ی بود.
 
کد مطلب: 64199
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام