۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲

مقایسه وضعیت پوشش اپراتورها

ایتنا - یکی ازمعیارهای انتخاب سیم‌کارت، میزان پوشش دهی اپراتور متبوعش است. 
مقایسه وضعیت پوشش اپراتورها

یکی ازمعیارهای انتخاب سیم‌کارت، میزان پوشش دهی اپراتور متبوعش است. 
میزان قابل توجهی از کاربران اپراتورها را روستاییان و کاربرانی که به دلیل شغلشان، مجبور به تردد در جاده‌ها هستند، تشکیل می‌دهند.
درواقع، اطلاع از آنتن‌دهی و پوشش اپراتورها، به مشترکان امکان انتخاب درست‌تر را می‌دهد.

سازمان تنظیم مقررات، در آخرین گزارش خود، آماری از اپراتورهای کشور ارائه داده که نگاهی به این آمار می‌اندازیم.

در گزارش ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا پایان سه ماهه سوم سال 1399، بزرگ‌ترین اپراتور کشور، حدود 20,551,641 سیم‌کارت دائمی و حدود 76,185,683 خط اعتباری واگذار کرده است. 
بیش از 82هزار کیلومتر از جاده‌های اپلی و فرعی کشور نیز تحت پوشش همراه اول است و 1323 شهر و 44,918 روستا از سرویس‌ها و خدمات همراه اول استفاده می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار رگولاتوری، بیشترین تعداد مشترک متعلق به همراه اول با بیش از 68 میلیون مشترک است. ایرانسل نیز با دارا بودن بیش از 55 میلیون مشترک در مقام دوم، و رایتل با بیش از 4 میلیوم مشترک، به ترتیب بیشترین ضریب نفوذ را در ارتباطات سیار کشور دارند.

 


تعداد سایت‌های فعال شبکه تلفن همراه به تفکیک اپراتور و فناوری تا پایان سه ماهه سوم 1399

 

از مهم‌ترین نکته‌های قابل توجه در این گزارش، توجه به مشترکان روستاها است که همراه اول، با رقمی قابل توجه، با فاصله زیاد از سایر اپراتورها، بیش از 44هزار روستا را تحت پوشش سرویس‌های خود قرار داده است.
ایرانسل، با 18هزار روستای تحت پوشش در رتبه دوم و رایتل نیز با 666 روستا، در مقام سوم پوشش دهی روستاها قرار دارند.

 


همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، بزرگ‌ترین اپراتور کشور، علاوه بر تحت پوشش قرار دادن روستاها، بیش از 82 کیلومتر از جاده‌های کشور را نیز پوشش دهی می‌کند. ایرانسل، بیش از 64 کیلومتر و رایتل نیز با بیش از 27 کیلومتر مشترکانی که در جاده‌ها تردد می‌کنند، تحت پوشش اپراتورها قرار دارند.
کد مطلب: 64173
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
بی مسئولیت و بی بخار مثل رایتل!!!!! این اپراتور هیچ تعهدی به مشترکین نداره! به خودش زحمت نمیده ۴تا دکل بزنه! ایتنا رایتل یک سری تعهدات پوششی در پروانش هست که متاسفانه سال هاست از تعهدات عقب هست و کسی هم صداش درنمیاره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام