۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۵

تلاش اینستاگرام برای مبارزه با ارسال پیام‌های نامناسب در دایرکت

ایتنا- اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که حساب کاربری آن دسته از افرادی که در دایرکت‌ها اقدام به ارسال محتوای تهدید آمیز می‌کنند را برای همیشه مسدود خواهد کرد.
تلاش اینستاگرام برای مبارزه با ارسال پیام‌های نامناسب در دایرکت
اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که حساب کاربری آن دسته از افرادی که در دایرکت‌ها اقدام به ارسال محتوای تهدید آمیز می‌کنند را برای همیشه مسدود خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اینستاگرام به تازگی برای مبارزه با آزار و اذیت از طریق پیام‌های ارسال شده در دایرکت اعلام آمادگی کرده و در این راستا آن دسته از حساب‌های کاربری که در پیام‌های دایرکت به آزار یا تهدید کاربران دیگر می‌پردازد را برای همیشه مسدود خواهد کرد.
 
این تصمیم اینستاگرام پس از آن اتخاذ شد که گروهی از بازیکنان فوتبال انگلیسی گزارش کردند که در پیام‌های دایرک مورد حملات نژاد پرستانه قرار گرفته اند. اینستاگرام در این رابطه اظهار کرد که به آزاو اذیت نژادپرستانه بازیکنها آگاه است و اظهار داشت که مدیریت اینگونه پیام‌ها در دایرکت‌ها مشکل تر است.


 


دلیل این امر نیز این نکته است که این کمپانی در بخش دایرکت‌ها از فناوری خودکار تشخیص آزار و اذیت مورد استفاده در بخش کامنت‌ها استفاده نمی کند. با این حال مسئولان این شبکه اجتماعی اعلام کرده اند که در صورت گزارش آزار و اذیت در دایرکت‌ها اقدامات سخت گیرانه تری اتخاذ خواهد کرد.
 
پیش از این آن دسته از حساب‌های کاربری که متهم به آزار و اذیت افراد می‌شدند تنها از استفاده از قابلیت دایرکت محروم می‌شدند. هم اکنون این کمپانی اظهار داشت که این دسته از حساب‌های کاربری به صورت دائمی مسدود خواهند شد. اینستاگرام در این رابطه اعلام کرده است که اجازه نمی دهد تا روش ایجاد حساب‌های کاربری جدید بتواند این روش اینستاگرام برای مقابله با آزار و اذیت آنلاین را دور بزند.
 
این کمپانی همچنین در ادامه اعلام کرد که در تلاش است تا قابلیتی را ایجاد کند که افراد با فعال کردن آن به حساب‌های کاربری که فالو نمی کنند اجاره کامنت گذاری را ندهند.
کد مطلب: 64104
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام