۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۶

احتمال تغییر سیاست توییتر به سمت فروش اشتراک به عنوان منبع درامد

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که توییتر سعی دارد تا با فروش اشتراک به مشتریان خود، منبع درآمد خود را از محل تبلیغات کاهش بدهد.
احتمال تغییر سیاست توییتر به سمت فروش اشتراک به عنوان منبع درامد
گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که توییتر سعی دارد تا با فروش اشتراک به مشتریان خود، منبع درآمد خود را از محل تبلیغات کاهش بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که توییتر قصد دارد با تغییر سیاست‌های کسب درامد خود، تمرکز این کمپانی را از روی تبلیغات کاهش بدهد. منابع بلومبرگ مدعی شده اند که این شبکه اجتماعی در حال بررسی امکان فروش اشتراک و کاهش تمرکز روی تبلیغات است.
 
بنابر این گزارش  توییتر چند ایده را برای تغییر منبع مالی خود در سر دارد که یکی از آنها فروش اشتراکی به نام  Rogue One است که جزئیات دقیقی در رابطه با آن افشا نشده است. موارد بعدی نیز درخواست پول بیشتر برای Tweetdeck یا فروش اشتراک برتر برای دستیابی به قابلیت هایی نظیر شخصی سازی پیشرفته پروفایل است.
 
 
 
علاوه بر این به احتمال زیاد گزینه‌ای به این شبکه اجتماعی افزوده شود که به شما اجازه میدهد برای دریافت محتوای خاص از جانب افرادی که فالووشان می‌کنید، پول بپردازید. مثالی از این محتوای ویژه به دست آوردن تحلیل‌های دقیق‌تر از جدیدترین خبرهای روز جهان است.
 
بروس فالک به عنوان مدیر در آمد محصولات توییتر در بیانیه‌ای به صورت اجمالی این احتمالات را تایید کرد اما هیچ جزئیاتی را در این رابطه افشا نکرد. او اظهار کرد که این کمپانی در پی گزینه‌های پایداری درآمد نظیر فروش اشتراک است اما این تنها بررسی‌های ابتدایی است که احتمالا روی درآمد سال 2021 تاثیری نخواهد گذاشت.
 
صحبت از پرداخت پول برای به دست آوردن قابلیت‌های بیشتر در توییتر تنها چند روز بعد از خرید سرویس ایجاد خبرنامه Revue توسط این کمپانی و بررسی گزینه هایی نظیر دکمه اشتراک خبرنامه به میان آمده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا توییتر تصمیم به پولی کردن بخش خبرنامه دارد یا خیر.
کد مطلب: 64094
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام