۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱

بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی برای برنامه‌نویسی

خرید لپ تاپ قسطی همیشه در سراسر جهان مرسوم بوده. اگر می‌خواهید دستتان برای خرید لپ تاپ بازتر باشد این گزینه را مدنظر قرار دهید.
بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی برای برنامه‌نویسی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




برای پروژه‌های دانشگاهی‌تان باید برنامه‌نویسی کنید؟ به برنامه‌نویسی علاقه دارید و می‌خواهید سخت‌افزار مناسبی داشته باشید؟ برنامه‌نویس هستید و یک لپ‌تاپ خوب نیاز دارید؟ لپ تاپ‌های زیادی در دنیا وجود دارند که بهترین عملکرد را به شما می‌دهند و البته قیمت‌های عجیب و غریبی هم دارند.
خرید لپ تاپ قسطی همیشه در سراسر جهان مرسوم بوده. اگر می‌خواهید دستتان برای خرید لپ تاپ بازتر باشد این گزینه را مدنظر قرار دهید. می‌توانید پولی که در اختیار دارید را به‌عنوان پیش‌پرداخت، هزینه کنید و برای پرداخت بقیه‌ی اقساط برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه چند مدل از بهترین لپ تاپ‌هایی که می‌توانید با یک قیمت منطقی از بازار تهیه کنید را معرفی می‌کنیم:
 
 

1.  HP Envy x360

 
CPU: AMD Ryzen5 4500U
GPU: AMD Radeon Graphics   
رم: 8GB DDR4
هارد: 256GB PCle SSD
صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ، FULL HD
وزن: ۲ کیلوگرم
عمر باتری: ۱۰ ساعت
HP Envy x360 لپ تاپی با CPU و GPU شگفت‌انگیز است. این ترکیب به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از حداکثر توان لپ تاپتان استفاده کنید. رم هشت گیگابایتی این لپ تاپ قابلیت اجرای برنامه‌های زیادی دارد و تا زمانی ‌که نخواهید یک کار سنگین گرافیکی انجام دهید پاسخگو خواهد بود.
صفحه نمایش لپ تاپ HP Envy x360 یک صفحه نمایش لمسی است و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. این لپ تاپ به‌اندازه‌ی کافی سبک هست که بتوانید آن را دائماً جابه‌جا کنید. عمر باتری این لپ تاپ هم شگفت‌انگیز است.
 
 

2.  Acer Swift 3

 
CPU: AMD Ryzen 4700U
GPU: AMD Radeon Graphics
رم: 8GB LPDDR4
هارد: 512GB PCle SSD
صفحه نمایش: ۱۴ اینچ، FULL HD
وزن: ۱.۲ کیلوگرم
عمر باتری: ۱۱.۵ ساعت
این لپ تاپ هم ترکیبی از یک CPU و گارت گرافیک عالی و قدرتمند است. پردازنده‌ی لپ تاپ swift3 امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد هرچند رم آن چندان قدرتمند نیست و نمی‌گذارد از تمام پتانسیل لپ تاپ استفاده کنید. این لپ تاپ وزن بسیار کمی دارد و این آن را به یک گزینه‌‌ی قابل‌توجه تبدیل می‌کند. عمر باتری عالی و سنسور اثرانگشت امکانات دیگری هستند که این لپ تاپ در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

 

3.  Lenovo Legion 5

 
CPU: AMD Ryzen5 4600U
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB
رم: 8GB DDR4 3200MHz
هارد:+ 1 TB 7200 PRM HDD 512 GB PCle SSD
صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ، FULL HD
وزن: ۲.۵ کیلوگرم
عمر باتری: ۷ ساعت
لپ تاپ Legion 5 با پردازنده‌ی AMD و کارت گرافیک Nvidia عملکرد کم‌نظیری از خود نشان می‌دهد. کارت گرافیک عالی این لپ تاپ حتی برای کارهای گرافیکی پیچیده را به‌خوبی مدیریت کند و هارد آن برای محدوده‌ی قیمت این لپ تاپ فوق‌العاده است.
شاید دقت رنگ صفحه نمایش Legion 5 برای طراحی گرافیک عالی نباشید اما نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز آن را برای کارهایی مانند بازی عالی کرده است.

 

4.  ASUS VivooBook 15

 
CPU: intel i3-1005G1
GPU: intel integratd graphics
رم: 8GB DDR4
هارد: 128 GB PCle SSD
صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ، FULL HD
وزن: ۱.۶۵ کیلوگرم
عمر باتری: ۴-۵ ساعت
اگر بودجه‌ی شما خیلی محدود است و بازی کردن در برنامه‌ی شما نیست این لپ تاپ گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این یک اولترا بوک سبک است و هر چند فضای ذخیره سازی بسیار بزرگی ندارد اما کاملا سریع است. این لپ تاپ بهترین لپ تاپی است که می‌توانید با بودجه‌ی زیر ۵۰۰ دلار برای برنامه نویسی پیدا کنید.
 
 

5.  Acer Aspire 5 slim

 
CPU: 10th Gen intel core i5-10210U
GPU: intel UHD graphics 620
رم: 8GB DDR4
هارد: 256 GB PCle SSD
صفحه‌نمایش: ۱۵.۶ اینچ، FULL HD
وزن: ۱.۹ کیلوگرم
عمر باتری: ۵ ساعت
اگر یکی از افرادی هستید که علاقه‌ی زیادی به AMD ندارند این لپ تاپ گزینه‌ی مناسبی برای شماست. سی پی یو و کارت گرافیک این لپ تاپ به نسبت قدرتمند هستند و رم لپ تاپ اجازه‌ی استفاده از تمام قابلیت‌هایش را به شما می‌دهد. وزن به نسبت پایین این لپ تاپ و مجهز بودن سنسور اثر انگشت مزایای دیگر Acer Aspire 5 slim هستند.

 

6.  Dell G5 SE

 
CPU: AMD Ryzen 5 4600H
GPU:AMD Radeon RX 5600 M
رم: 8GB DDR4 3200MHz
هارد: 256 GB PCle SSD
صفحه نمایش: 15.6 inch FULL HD anti-glare LED
وزن: ۲.۴۹ کیلوگرم
عمر باتری: ۷ ساعت
این لپ تاپ بیشتر به درد دانشجویانی می‌خورد که باید برای پروژه‌هایشان برنامه‌نویسی کنند... این لپ تاپ قدرتمندترین گزینه میان لپ تاپ‌های این لیست است. این لپ تاپ به نسبت وزن بالایی دارد و چندان برای جابه‌جا کردن روزانه مناسب نیست. این لپ تاپ را می‌توانید با رم ۱۶ گیگابایتی و صفحه نمایشی که نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز داشته باشد نیز تهیه کنید.
 
 
کد مطلب: 63965
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام