۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۱

سیم‌کارت سازمانی همراه اول، پیشنهادی ویژه برای کسب‌وکارها

ایتنا - سیم‌کارت‌های سازمانی همراه اول، که در واقع متعلق به سازمان و شرکت هستند، حتی در صورت استعفا تغییر سمت و یا جابه‌جایی کارمندان و پرسنل، رابطه میان مشتریان و شرکای تجاری را با سازمان‌ها حفظ می‌نماید.
سیم‌کارت سازمانی همراه اول، پیشنهادی ویژه برای کسب‌وکارها

مدیریت ارتباطات در سازمان‌ها و شرکت‌ها میان کارمندان و مشتریان امری مهم و غیرقابل انکار است. در این زمینه، داشتن بستری مناسب، انعطاف‌پذیر و قابل مدیریت، یکی از نخستین نیازهای پیشبرد امور و نیز نظم‌دهی به برنامه‌های داخلی و ارتباطات بیرونی و نهایتا توسعه و پیشرفت سازمان‌هاست.

بی‌تردید نخستین و بهترین مصداق برای این بستر ارتباطی، استفاده از امکانات اپراتورهای بزرگ تلفن همراه است که می‌توانند با زیرساخت آماده خود، نقشی اساسی را در این خصوص بر عهده گیرند.
اما آیا در عرصه ارتباطات فراهم شده توسط اپراتورهای موبایل کشورمان، چنین قابلیتی پدید آماده است؟

سیم‌کارت سازمانی در ایران
پاسخ مثبت است؛ و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف قادرند به سهولت این امکان را برای گردش صحیح و سریع اطلاعات و ارتباطات و نیز پیشبرد امور خود بکار گیرند.
اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور، در این زمینه گام بزرگی برداشته است و با ارائه سرویس «سیم‌کارت سازمانی» ارتباط میان شرکت‌ها، سازمان‌ها و مشتریان را به شکلی منعطف و با لحاظ جوانب ضروری، برقرار می‌نماید.
 
کارمندان نقش اساسی در ایجاد ارتباط میان سازمان و یا شرکت متبوعشان با مشتریان دارند.
سیم‌کارت‌های سازمانی همراه اول، که در واقع متعلق به سازمان و شرکت هستند، حتی در صورت استعفا تغییر سمت و یا جابه‌جایی کارمندان و پرسنل، رابطه میان مشتریان و شرکای تجاری را با سازمان‌ها حفظ می‌نماید.
 
نکته قابل توجه در سرویس سیم‌کارت سازمانی این است که کارمندان و پرسنل، با حفظ حریم خصوصی خود، می‌توانند شماره سیم‌کارت سازمانی خود را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری سازمان متبوع خود قرار دهند.
 
بزرگترین اپراتور کشور، علاوه بر سیم‌کارت‌های ارتباطی، سیمکارت سازمانی دیتا را نیز جهت تسهیل ارتباط با دستگاه‌های اندازه‌گیر، مودم‌ها، انواع سیستم‌های کنترلی و به‌کارگیری انواع برنامه‌های کاربردی سازمان را به عنوان سرویس در راستای توسعه سرویس‌های مبتنی بر دیتا ارائه می‌دهد که سازمان‌ها قادر خواهند بود از این نوع سیم‌کارت‌ها استفاده کنند.
 
مزایا و کاربردها:
•   فعال‌سازی و عرضه سیم‌کارت‌ها به‌صورت یکجا
•   ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیم‌کارت‌های سازمانی
•   امکان تخصیص شماره‌های متوالی
•   امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا
علاوه بر مزایای مذکور، سازمان‌ها می‌توانند از خدمات صورتحساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره‌مند شوند.
 
از شارژ گروهی سازمانی چه می‌دانید؟
این سرویس با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری مشتریان سازمانی، مدیریت هزینه‌های ارتباطی و صرفه‌جویی در زمان خرید شارژ از طریق یک پنل اختصاصی جهت شارژ گروهی این سیم‌کارت‌ها فراهم شده است. در مواردی که ارتباط مالی سیمکارت‌های ارتباطی با حساب سازمان قطع باشد، مدیریت هزینه‌های ارتباطی بر عهده استفاده کننده سیمکارت بوده و شارژ گروهی این امکان را فراهم می‌کند که شماره دلخواه به مبالغ موردنظر به صورت یکجا شارژ شود.
 
مزایا و کاربردها:
•   امکان ارائه پنل اختصاصی مدیریت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری در بستر اینترنت
•   امکان مشاهده مانده اعتبار سیم‌کارت‌های اعتباری
 
حالا با معرفی سرویس سیم‌کارت سازمانی همراه اول، ذکر این نکته ضروریست که بزرگترین اپراتور کشور امکان خرید سیم‌کارت سازمانی را به صورت غیرحضوری نیز فراهم آورده و در شرایط سخت پاندمی کرونا، به راحت‌ترین شکل ممکن این سرویس را در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد؛ هر چند که شیوه فروش حضوری در دفاتر نیز همچنان به قوت خود باقیست.
بنابراین در حال حاضر این امکان برای مشتریان سیم‌کارت سازمانی فراهم شده است تا بتوانند از طریق فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول به صورت غیر حضوری اقدام به خرید سیم‌کارت کرده و این محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.
 
فروشگاه آنلاین همراه اول
مشتریان و متقاضیان دریافت محصول و سرویس از اپراتور اول تلفن همراه، قطعا با فروشگاه آنلاین همراه اول نیز آشنایی دارند. "فروشگاه آنلاین همراه اول" امکان خرید محصولات و خدمات سازمانی را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است. با استفاده از این فروشگاه که از طریق وب سایت سازمانی همراه اول در دسترس کلیه شرکت‌ها و سازمان‌ها است و پس از ایجاد حساب کاربری معتبر، امکان ثبت سفارش و خرید محصولات و خدمات سازمانی توسط نماینده سازمان به دفعات وجود دارد و محصولات خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد.
در این فروشگاه امکان ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت اخذ خدمت مورد نظر، مشاهده و انتخاب محصولات و خدمات، خرید و پیگیری سفارش خریداری شده برای مشتری فراهم است.
 
مزایای کلیدی فروشگاه آنلاین همراه اول و بخشی از کاربردهای آن:
•  دسترسی به محصولات و خدمات سازمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ترک تشریفات اداری
•   ارسال رایگان محصولات خریداری شده به تمام نقاط کشور
•   امکان مشاهده، بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و قیمت محصولات و خدمات سازمانی
•   امکان ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام و خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری
•   دسترسی به امکان خرید محصولات و خدمات سازمانی در هر نقطه از کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری
•   پشتیبانی ویژه همراه اول از طریق پنل Ecare و مرکز تماس 9995 به منظور رفع مشکلات احتمالی در حین ثبت سفارش و ارائه راهنمایی‌های لازم
 
 
 
کد مطلب: 63778
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام