۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵
به مدت یک هفته:

پخش رایگان فیلم‌های ترسناک کلاسیک از یوتیوب

ایتنا - یک کانال یوتیوبی این فیلم‌ها را رایگان پخش خواهد کرد: دراکولا(1931)، فرانکشتاین(1931)، مومیایی(1932)، مرد نامرئی(1933)، عروس فرانکنشتاین(1935)، مرد گرگ‌نما(1941)، ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند(1948)
پخش رایگان فیلم‌های ترسناک کلاسیک از یوتیوب
کانال یوتیوبی با نام Fear: The Home of Horror برخی فیلمهای ترسناک کلاسیک محصول شرکت Universal Pictures را از 15 ژانویه (26 دی ماه) ارائه خواهد کرد، و استریم آنها کاملا به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، هر هفت فیلم این مجموعه مربوط به دهه‌ای 1930 و 1940 هستند، و شامل فیلم‌های پربیننده‌ای همچون «ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند» و ورژن 1932 از فیلم «مومیایی» می‌شود.
 
برای کسانی که حوصله‌شان از قرنطینه و محدودیتهای رفت و آمدی دوران همه‌گیری کووید-19 سر رفته و از فیلمهای سبک مدرن بر روی سرویسهای استریمینگ دلزده شده‌اند، این فیلم‌های کلاسیک ژانر رتسناک می‌توانند تغییری دلچسب باشند. به نوشته وبسایت NME، این کانال یوتیوبی فیلم‌های ذیل را رایگان پخش خواهد کرد:
- دراکولا (1931)
- فرانکشتاین (1931)
- مومیایی (1932)
- مرد نامرئی (1933)
- عروس فرانکنشتاین (1935)
- مرد گرگ‌نما (1941)
- ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند (1948)
 

کانال «هراس: خانه ترس» پر از پیش‌نمایش فیلم‌های ترسناک کلاسیک طولانی‌مدت و همچنین برخی محتوای آموزشی جالب مانند تاریخچه برخی از فیلمها است. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند برخی مقایسه‌های پهلو به پهلو از این فیلم‌های کلاسیک با بازسازی‌های عصر مدرنشان ببینند، مثلا در مورد فیلم مرد نامرئی.
 
در طی این مدت، تماشاگرهایی که آنچه دیده‌اند را پسندیده‌اند امکان خرید نسخه‌های دیجیتالی فیلم‌های کلاسیک را با نرخ تخفیفی خواهند داشت؛ امکان خرید از طریق وبسایت Buy Classic Monsters متعلق به NBCUniversal وجود خواهد داشت، که این محتوا را بر روی پلتفرمهای مختلفی همچون اپل تی‌وی، آمازون پرایم ویدئو و گوگل پلی به فروش می‌رساند.
 
امکان تماشای این فیلمهای رایگان بر روی کانال “Fear: The Home of Horror” در این نشانی یوتیوبی وجود خواهد داشت.
 
کد مطلب: 63726
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام