۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت مخابرات نیازمند حمایت مجلس است

ایتنا - مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: هزینه مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه‌ها متوازن نیست.
تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت مخابرات نیازمند حمایت مجلس است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متوسط هزینه ماهانه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان است، خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه های مخابراتی شد.

مجید سلطانی با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و دیدار با رئیس و اعضای این کمیسیون، خواستار حمایت مجلس در منطقی کردن تعرفه های مخابراتی شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران آبروی نظام است و باید قوی و مقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در سازندگی و توسعه ارتباطات کشور نقش داشته باشند.

سلطانی با تاکید بر اینکه اکنون درآمد و هزینه مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه‌ها متوازن نیست، گفت: بر این اساس طرح های توسعه ای زیرساخت‌های ارتباطی و نیازهای ملی کشور به کندی انجام و اداره شرکت مخابرات سخت شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمدش حدود ۶ هزار تومان در ماه است، اظهار داشت : برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات، باید تعرفه ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه ها، امکان توسعه هم فراهم شود.

وی با اشاره به برخی تنگناها و مطالبات کارکنان و کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی کردن تعرفه ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند.

در این دیدار عزت الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اهمیت مخابرات در توسعه کشور گفت: کمیسیون صنایع مجلس، پیگیر حل مشکل کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات است و از طرح های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می کند. از طرح هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه زیرساخت های ارتباطی می شود، حمایت می کنیم.
کد مطلب: 63602
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متوسط هزینه ماهانه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان است، خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه های مخابراتی شد»
برادر گرامی و بزرگوار ، متوسط هزینه زندگی مردم هم شش میلیون تومان است و متوسط درآمد همین مردم ۲ میلیون تومان است ! بهتر نیست در این مورد هم خواستار حمایت مجلس از درآمد مردم باشیم؟ با یک نگاه سطحی و کمی عمیق ، کاربرد این افزایش قیمت ها آشکار می شود ، افزایش حقوق و مزایای مدیران محترم برای تامین گذران زندگی آقازاده ها در خارج از کشور ، خودروهای آنچنانی ، ویلاهای لوکس ، و..... عیدی و پاداش های کلان به ظاهر مدیران مدبر و کارآمد و دلسوز و..... یعنی شما گمان می کنید مردم جمع و تفریق بلد نیستند؟ در بخش تلفن همراه حدود هشتاد میلیون سیم کارت فعال است و کمی کمتر تلفن ثابت ، قبض های دریافتی و پرداختی همین مشترکین را در تعداد ضرب کنیم تا مقدار فروش خدمات بدست بیاد ، یکبار دکل کارمی گذارید و یکبار سیم کشی می کنید ، تا سال ها با کمترین استهلاک ، کسب درآمد می شود ، از پاسخگویی کیفیت خدمات هم که هزار ماشاالا ، خبری نیست ! هشتاد میلیون را در متوسط ۲۰ هزار تومان ضرب کنیم ، کف حداقل کسب درآمد ماهیانه مخابرات است ! شاید بد نباشد با اعداد و ارقام واقعی صحبت کنیم تا خدای ناکرده عامل نارضایتی نشویم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام