۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

عرضه اولین خودروی کاملا خودران تسلا در ابتدای 2021

ایتنا- ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که قابلیت رانندگی خودران برای خودروهای تسلا در ابتدای سال 2021 میلادی آماده خواهد شد.
عرضه اولین خودروی کاملا خودران تسلا در ابتدای 2021
ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که قابلیت رانندگی خودران برای خودروهای تسلا در ابتدای سال 2021 میلادی آماده خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تسلا بازه زمانی عرضه اشتراک سیستم رانندگی تمام خودکار خود را تنگ تر کرد. ایلان ماسک در این رابطه به فالوورهای توییتر خود اعلام کرده است که بسته پرداخت ماهانه این سرویس در ابتدای سال جدید میلادی عرضه خواهد شد.
 
به این ترتیب در تئوری کاربران خودروهای تسلا ‌می‌توانند قابلیت‌های رانندگی خودران را بدون پرداخت هزینه‌های سرسام آور در طی ماه‌های آینده به خودروی خود بیفزایند.
 
 
 
با این حل توصیه شده است که دارندگان خودروهای تسلا برنامه‌های خود را بر اساس بازه زمانی ارائه شده تنظیم نکنند چرا که تسلا پیش از این نیز قصد داشت که سرویس رانندگی خودران را تا قبل از پایان سال 2020 برای مشترکان عرضه کند که این اتفاق به دلایل متفاوتی به وقوع نپیوست.
 
البته هر زمان که این قابلیت برای خودروهای تسلا به صورت رسمی عرضه شود، ‌می‌توان انتظار داشت که میزان استفاده از آن نیز به سرعت افزایش پیدا کند و عده زیادی از کاربران ترجیح بدهند که با پرداخت مبلغی اندک از قابلیت‌های رانندگی خودران بهره مند شوند.
 
البته جالب است بدانید که کسانی که خودروهای تسلا را به صورت لیزینگی خریداری ‌می‌کنند تنها با پرداخت مبلغ بسیار اندکی ‌می‌توانند از این قابلیت بهره مند شوند. به این ترتیب ‌می‌توان اظهار کرد که قابلیت یاد شده شرایط بازاریابی محصولات را برای تسلا بسیار راحت تر ‌می‌کند. در عین حال ارائه این قابلیت برای خودروهای لیزینگی ‌می‌تواند نشان از اعتماد زیاد کمپانی به کارکرد درست آن باشد.
 
کد مطلب: 63506
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام