۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴

حذف محدودیت ۴۰ دقیقه‌ای تماس ویدئویی برای کاربران رایگان زوم

ایتنا - زوم محدودیت ۴۰ دقیقه‌ای تماس‌های ویدیویی برای مشترکان غیرپولی را امسال که دوستان و خانواده‌ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا در تعطیلات کریسمس نمی‌توانند کنار هم باشند، حذف خواهد کرد.
حذف محدودیت ۴۰ دقیقه‌ای تماس ویدئویی برای کاربران رایگان زوم

زوم محدودیت ۴۰ دقیقه‌ای تماس‌های ویدیویی برای مشترکان غیرپولی را امسال که دوستان و خانواده‌ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا در تعطیلات کریسمس نمی‌توانند کنار هم باشند، حذف خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت ارتباط ویدیویی زوم که سال ۲۰۲۰ در دنیای کرونا زده جای ثابتی در خانه مردم پیدا کرد، اعلام کرد در فصل تعطیلات سال نو محدودیت زمانی برای دیدارهای مجازی اکانت‌های رایگان را در سطح جهانی حذف می‌کند.

این تصمیم مشمول جشن شب میلاد حضرت مسیح و روز کریسمس، عید حنوکای یهودیان و جشن تعطیلات کوانزای آمریکایی‌های آفریقایی تبار و همچنین شب سال نو و روز سال نو می‌شود که همه آنها اواخر دسامبر یا اویل ژانویه برگزار می شوند.

موج دوم همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان افزایش چشمگیر موارد ابتلا را به دنبال داشته و بسیاری را وادار کرده است در خانه بمانند و به جای همنشینی با دوستان و خانواده ها از طریق اینترنت در ارتباط باشند.

سخنگوی زوم اعلام کرد تماس ویدیویی با خانواده و دوستان در آخرین روز حنوکا، جشن کریسمس، سال نو یا آخرین روزهای کوانزا محدود نخواهد بود.

سرویس "گوگل میت" هم اعلام کرده که مکالمات کاربران رایگان را تا مارس به ۶۰ دقیقه محدود نمی‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت تیمز و وبکس سیسکو که شاهد افزایش استفاده در دوران همه گیری بوده‌اند، هنوز در خصوص محدودیت تماس‌های ویدیویی تسهیلاتی را در نظر نگرفته‌اند.
کد مطلب: 63450
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام