۲
۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸

لایحه نمایندگان روسیه برای فیلتر فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب

ایتنا - نمایندگان پارلمان روسیه لایحه قانونی را برای محدود کردن دسترسی به توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب به تلافی سانسور رسانه‌های تحت حمایت مسکو از سوی آمریکا مطرح کردند.
لایحه نمایندگان روسیه برای فیلتر فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب

 نمایندگان پارلمان روسیه لایحه قانونی را برای محدود کردن دسترسی به توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب به تلافی سانسور رسانه‌های تحت حمایت مسکو از سوی آمریکا مطرح کردند.

این لایحه که توسط نمایندگان حزب حاکم پیشنهاد شده است، به دادستان‌های روسیه اجازه خواهد داد پس از مشورت با وزارت خارجه، دسترسی به سایتهای اینترنتی که حقوق مردم روسیه را نقض کرده اند را محدود کنند. مجازاتها شامل جریمه یا محدودیت کامل یا جزئی دسترسی به این پلتفرمها در روسیه خواهد بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به گفته حامیان این لایحه، شرکت‌های رسانه‌ای روسیه از آوریل شکایت داشته اند که توییتر، فیس بوک و یوتیوب حساب‌های آنها را سانسور کرده‌اند. رسانه های تحت حمایت دولتی نظیر آر تی از سانسور توسط پلتفرمهای اینترنتی آمریکایی انتقاد کرده‌اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در این باره گفت: اقدامات تبعیض آمیز علیه مشتریان روسی این سرویس‌ها انجام گرفته است و باید با این موضوع برخورد شود.
کد مطلب: 63101
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن «کسی که حساب پاک است از محاسبه چه باک است»
فیلتر از هر سو که باشد نشان از نگرانی گفتن ها دارد ، حال از سوی آمریکا یا روسیه فرق ندارد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرت گرت نگو ادمی که زیاد حرف میزنه نظر میده معلومه کلش پوکه. این شبکه ها باید در چارچوب قانون کشورها فعالیت کنند مثل اروپا و خود امریکا
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام