۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۱

نقش پاندمی در تغییرات نقشه گوگل

ایتنا - از زمان شیوع ویروس کرونا، گوگل اطلاعات ترافیک قدیمی را کنار گذاشته و مدل‌هایش را تغییر داده تا الگوهای ترافیکی دو تا چهار هفته گذشته را در اولویت قرار دهد.
نقش پاندمی در تغییرات نقشه گوگل

شیوع ویروس کرونا و تغییر حجم ترافیک در دوران پاندمی گوگل را وادار کرد در نحوه پیش بینی ترافیک در سرویس نقشه خود تغییراتی دهد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، گوگل در یک پست جدید وبلاگ توضیح داد چگونه پاندمی کووید ۱۹ این شرکت را مجبور کرد در نحوه پیش بینی شرایط رانندگی مانند ترافیک برای کاربرانی که از سرویس نقشه Google Maps استفاده می کنند، تغییراتی دهد.

در ۱۳ سال گذشته هنگامی که کاربران بررسی یک مسیر در Google Maps را آغاز می کردند، گوکل بر مبنای سالها اطلاعاتی که از سوی شرکت "دیپ مایند" فراهم شده است، زمان تقریبی رسیدن به مقصد را برآورد می کرد.

پیش از شیوع ویروس کرونا زمان سفرهای صبحگاهی بر مبنای سال‌های اطلاعاتی که گوگل از وضعیت هوا، تصادفات احتمالی و جاده های در مسیر کاربر داشت، ممکن بود یک ساعت طول بکشد. اما گوگل دریافت که ترافیک جهانی پس از آغاز قرنطینه در اوایل امسال ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده و شیوه مورد استفاده توسط این شرکت دیگر موثر نیست.

از زمان شیوع ویروس کرونا، گوگل اطلاعات ترافیک قدیمی را کنار گذاشته و مدل‌هایش را تغییر داده تا الگوهای ترافیکی دو تا چهار هفته گذشته را در اولویت قرار دهد. این به معنای آن است که این شرکت همچنان سرویس قابل اطمینان را ارایه خواهد داد به خصوص اگر مناطق تحت قرنطینه به تدریج بازگشایی شوند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، گوگل مدعی است که درستی پیش بینیهای ترافیکی در Google Maps بیش از ۹۷ درصد بوده است.
کد مطلب: 62223
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام