۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۰

احتمال عرضه همراه هوشمندی قوی و ارزان توسط وان پلاس

ایتنا- کمپانی وان پلاس با عرضه همراه هوشمندی قوی و درعین‌حال ارزان‌قیمت برای بازار آمریکا در پی آن است که به این بازار نیز ورود کند.
احتمال عرضه همراه هوشمندی قوی و ارزان توسط وان پلاس
کمپانی وان پلاس با عرضه همراه هوشمندی قوی و درعین‌حال ارزان‌قیمت برای بازار آمریکا در پی آن است که به این بازار نیز ورود کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گزارش‌ها به‌دست‌آمده از منابع آگاه حاکی از آن است که کمپانی وان پلاس به‌زودی همراه هوشمند ارزان‌قیمتی را به بازار امریکا عرضه خواهد کرد. این خبر از آنجایی از اهمیت ویژه برخوردار است که کمپانی وان پلاس تا پیش‌ازاین روی همراه‌های هوشمند پرچم‌دار متمرکز بوده و به‌تازگی با وان پلاس نورد 500 دلاری وارد بازار میان رده‌ها شده است.
 
این همراه هوشمند ارزان‌قیمت که کلوور (Clover) نام دارد دارای صفحه‌نمایشی 6.52 اینچی 720 پیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون 460، 4 گیگابایت رم و دوربین سه‌گانه 13 مگاپیکسلی است. باتری در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند نیز از نوع 6000 میلی‌آمپرساعتی باقدرت شارژ سریع 18 ولتی است.
 
 
 
البته همان‌طور که مشخص است این همراه هوشمند مشخصات داخلی چندان چشم‌گیری ندارد . بااین‌وجود استفاده از باتری 6000 آمپرساعتی روی چنین دستگاهی موجب می‌شود که نیاز هرروزه به شارژ کردن آن تا حد زیادی کاهش پیدا کند و درعین‌حال بتون با هر بار شارژ تا چند روز از آن کار کشید.
 
از دیگر مزایای این همراه هوشمند ارزان‌قیمت برخورداری از اسنپ دراگون 460 است که به دلیل استفاده از هسته‌های Cortex A73 و پردازنده گرافیکی آدرنو 610 نسبت به اسنپ دراگون 450 قدرت بسیار بیشتری دارد. همچنین برخورداری همزمان از چهار هسته A53 موجب می‌شود که مصرف باتری در تسک های کم استرس تر کنترل شده باشد.
 
کمپانی وان پلاس همراه هوشمند میان رده نورد را در آمریکا عرضه نکرد اما ممکن است مدل مشابه این همراه هوشمند را در ماه‌های آینده در این کشور رونمایی کند. بااین‌حال این کمپانی برای به دست آوردن دل هواداران خود در این کشور سعی دارد که همراه هوشمند کلوور را با قیمت 200 دلار برای بازار امریکا عرضه کند. بااین‌حال باید به یاد داشت که اطلاعات مرتبط با این همراه هوشمند به صورت رسمی تائید نشده است.
 
کد مطلب: 62170
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام