۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

زمان عرضه و قیمت سرفیس دئو مشخص شد

این دستگاه مجهز به اسنپ‌دراگون 855 و بدون 5G خواهد بود
ایتنا - مایکروسافت می‌گوید که کاربران می‌توانند در آن واحد دو اپ را با این نمایشگرها ببینند، یا حتی اپها را جفت (pair) کنند و آنها را با هم بر روی هر دو نمایشگر راه‌اندازی کنند.
زمان عرضه و قیمت سرفیس دئو مشخص شد
پس از اخبار و شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان، مایکروسافت رسما از سرفیس دئو رونمایی کرد. مایکروسافت مشخصات فنی، قیمت، و اینکه سرفیس دئو بر روی چه اپراتورهای مخابراتی قابل دسترسی خواهد بود را منتشر کرد.
همانگونه که می‌توان انتظار داشت، سرفیس دئو، با توجه به ساختار دو نمایشگره آن، یک دستگاه بسیار گرانقیمت خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، مایکروسافت قیمت سرفیس دئو را 1399 دلار تعیین کرده است، رقمی که با توجه به قیمت گوشی‌های تاشوی دیگر، و حتی برخی پرچمدارهای دارای یک نمایشگر چندان افراطی به نظر نمی‌رسد، هرچند که به هر حال بهای هنگفتی است.  
 
در قبال این 1400 دلار، شما یک دستگاه تاشو خواهید داشت که به دو نمایشگر 5.6 اینچی آمولد PixelSense مجهز است که رزولوشن هر یک از آنها 1800 x 1350 است.
وقتی این دستگاه باز شود، رویهم‌رفته، یک نمایشگر 8.1 اینچی PixelSense Fusion با رزولوشن  2700 x 1800در اختیار قرار می‌گیرد.
این نمایشگرهای دوگانه بی‌تردید نقشی کلیدی در کارائی سرفیس دئو خواهند داشت، به طوری که مایکروسافت می‌گوید که کاربران می‌توانند در آن واحد دو اپ را با این نمایشگرها ببینند، یا حتی اپ‌ها را جفت (pair) کنند و آنها را با هم بر روی هر دو نمایشگر راه‌اندازی کنند.
 
همچنین، سرفیس دئو از ساختار دونمایشگره برای برخی از اپ‌ها پشتیبانی می‌کند و برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که دو پنجره مرورگر را پهلو به پهلوی هم باز کنید تا بتوانید همزمان دو وبسایت را ببینید.
این ساختار دونمایشگره چشمگیر است، و می‌تواند به سرفیس دئو برای متمایز شدن در میان دیگر دستگاه‌های تاشو و دونمایشگره کمک کند.
 

با این حال، از قدرت و کارائی بالای این دستگاه نیز نباید غافل ماند.
مایکروسافت سرفیس دئو را به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 855 مجهز نموده است که «برای تجربه دونمایشگره بهینه‌سازی شده است».
این گوشی از 6 گیگابایت DRAM بهره می‌برد و در حافظه داخلی 128 گیگبایتی یا 256 گیگابایتی (با 100 دلار هزینه بیشتر) عرضه شده است.
 
این دستگاه همچنین از یک باتری دوگانه 3577mAh استفاده می‌کند، که برای یک دستگاه دو نمایشگره مانند این اندکی کوچک به نظر می‌رسد.
مایکروسافت می‌گوید که باتری این دستگاه تا «15.5 ساعت پلی‌بک ویدئوی محلی» و «تا 27 ساعت زمان مکالمه» را پشتیبانی خواهد کرد.
 
عجیب آنکه سرفیس دئو به تنها یک دوربین 11 مگاپیسکل (f2.0) مجهز است.
این گوشی همچنین از LTE بر روی شبکه‌های AT&T، T-Mobile و ورایزون پشتیبانی می‌کند، ولی ذکری از پشتیبانی از 5G یا NFC به میان نیامده است.
با اینکه قابلیت‌های سرفیس دئو چشمگیر به نظر می‌رسد، ولی فقدان 5G، دوربین تکی، و اسنپدراگون 855 ممکن است باعث تردید برخی از خریداران بالقوه آن شود – به ویژه با توجه به قیمت پایه 1400 دلاری آن.
 
کد مطلب: 61990
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام