۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

زد‌تی‌ای مدعی شد: عرضه نخستین گوشی با دوربین زیر نمایشگر

ایتنا - با قطعیت بالایی می‌توان فرض کرد که Visionox راهکارهای مشابهی را برای شرکتهایی مانند هواوی و شیائومی و مجموعه اوپو (و شرکتهای مربوطه) نیز فراهمسازی می‌کند.
زد‌تی‌ای مدعی شد: عرضه نخستین گوشی با دوربین زیر نمایشگر
ZTE اعلام کرد که نخستین شرکتی خواهد بود که یک اسمارتفون دارای یک دوربین زیر نمایشگر را عرضه می‌کند. این نوعی از دوربین سلفی بر روی یک اسمارتفون خواهد بود که شما با چشم غیرمسلح قادر به دیدن آن نخواهید بود! یا حداقل با یک چشم خیلی خیلی تحلیلگر و انگیزه‌ای برای خیلی خیلی دقیق نگاه کردن.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلیش‌گیر، ZTE در بیانیه‌ای بسیار مختصر ذکر نمود که «نوآوری هیچ مرزی ندارد»، و ZTE به رویایش «یک گام نزدیکتر» شده است. این شرکت اعلام کرده است که «دست [خود] را نشان خواهد داد» (مثل یک دست پوکر که رو می‌رود)، که آن هم چیزی نیست جز «نخستین گوشی دنیا که مجهز به یک دوربین زیر نمایشگر است». این شرکت همچنین از هشتگ #camerathatdisappears استفاده کرده است.
 
پست فوق‌الذکر (به صورت ترجمه شده) که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است درباره اسمارتفونی است که با عنوان « ZTE A20 5Gبا دوربین زیر نمایشگر» مورد اشاره قرار گرفته است. این یک نوع بسیار منحصر به فرد و خاص از نام برای یک دستگاه است، که نشان می‌دهد ZTE می‌دانست دارد چه می‌کند. وبسایت XDA متوجه شده است که شرکت دولتی تنظیم رادیویی چین (SRRC) دستگاهی به نام ZTE A2121 را لیست کرده است، که با GSM، WCDMA، LTE، و 5G سازگاری دارد.  
 

این دستگاه احتمالا از تکنولوژی ساخته شده توسط Visionox استفاده خواهد کرد. با قطعیت بالایی می‌توان فرض کرد که Visionox راهکارهای مشابهی را برای شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی و مجموعه اوپو (و شرکت‌های مربوطه) نیز فراهم‌سازی می‌کند. غیرمنتظره نخواهد بود که ببینیم اسمارتفون وان‌پلاس بعدی با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر در اوائل سال 2021 عرضه شود.
 
بعید است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به یک دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر که در آمریکا عرضه شود از برند ZTE باشد، بلکه احتمالا شرکتی مانند وان‌پلاس حدودا در سه ماهه دوم 2021 چنین گوشی عرضه خواهد کرد. این شایعه هنوز تایید نشده است، ولی با توجه به روند عرضه دستگاه‌های ساخت شرکت‌های چینی در نیم دهه اخیر، به نظر می‌رسد که وان‌پلاس نهایتا چنین کاری خواهد کرد.
 
کد مطلب: 61988
نام شما
آدرس ايميل شما


سینا
feedback
Iran, Islamic Republic of
دیگه با زدن برچسب روی دوربین هم نمی شود مانع جاسوسی از مردم دنیا شد!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام