۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰

افشای اطلاعات جدید از اپل واچ 6

ایتنا- کمپانی اپل احتمالا ساعت هوشمند اپل واچ 6 را با باتری‌های بهینه‌شده بر اساس اندازه هر مدل و نیز حس‌گر اکسیژن خون به بازار عرضه خواهد کرد.
افشای اطلاعات جدید از اپل واچ 6
کمپانی اپل احتمالا ساعت هوشمند اپل واچ 6 را با باتری‌های بهینه‌شده بر اساس اندازه هر مدل و نیز حس‌گر اکسیژن خون به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، هنوز هم در رابطه با تاریخ عرضه محصولات جدید اپل شک و شبهات زیادی وجود دارد. بااین‌حال می‌دانیم که آیفون 12 و اپل واچ 6 به‌صورت همزمان به بازار عرضه خواهند شد و به‌تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه اپل واچ 6 به بیرون درز کرده است.
 
اولین منبع افشای این اطلاعات وب‌سایتی جینی به نام دیجی تایمز است و مدعی شده است که این ساعت هوشمند قطعا با قابلیت حس‌گر اکسیژن خون به بازار عرضه خواهد شد. شایعه وجود این قابلیت پیش‌ازاین نیز توسط بسیاری از کارشناسان اپل مطرح شده بود.
 
 
 
سطح اکسیژن در خون می‌تواند نشانی از وجود مشکلات تنفسی و سایر بیماری‌ها باشد و احتمالا این ساعت هوشمند مانند قابلیت الکتروکاردیوگرام در رابطه با مشکلات حاصل از کمبود اکسیژن در خون به شما هشدار خواهد داد. علاوه بر این گزارش‌های به‌دست‌آمده از 9to5Mac حاکی از آن است که نشانی از وجود این قابلیت در نسخه بتای watchOS 7 دیده شده است.
 
منبع معتبر دیگری به نام MySmartPrice مدعی شده است که باتری‌های کوچکی برای دریافت تأییدیه به کشور کره جنوبی ارسال‌شده‌اند و این باتری‌ها احتمالا منسوب به پوشیدنی آینده اپل هستند. این باتری‌ها در ظرفیت‌های 262.9، 265.9 و 303.8 میلی‌آمپر ساعتی ساخته شده‌اند که به سه اندازه و مدل مختلف اپل واچ 6 اشاره دارند.
 
تمامی مدل‌های درنظر گرفته شده برای اپل واچ 5 با باتری 296 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده‌اند اما ازآنجایی‌که اپل هرسال ساعت‌های هوشمند خود را بهینه‌سازی می‌کند پس دور از ذهن نیست که بخواهد اندازه باتری مدل‌های مختلف اپل واچ سری 6 را متناسب با سایز آن‌ها در نظر بگیرد.
 
تمامی این شبهات در تاریخ رونمایی از این محصول که برای ماه‌های سپتامبر یا اکتبر تنظیم شده‌اند، برطرف خواهد شد. علاوه بر این احتمالا میان تاریخ رونمایی از آیفون 12 و اپل واچ 6 و ورود این محصولات به بازار فاصله زیادی وجود خواهد شد.
 
کد مطلب: 61882
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام