۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۳

کاربران اپراتور آمریکایی AT & T گوشی‌های خود را عوض کنند

ایتنا - اپراتور آمریکایی AT & T، ایمیلی نگران کننده برای مشترکان خدمات خود فرستاده و به آنها اعلام کرده که باید تا فوریه سال ۲۰۲۲ گوشی‌های قدیمی خود را به روز کنند.
کاربران اپراتور آمریکایی AT & T گوشی‌های خود را عوض کنند


AT & T در ایمیل خود علت این تصمیم را به روزرسانی های فناورانه اعلام کرده و افزوده اگر کاربران از گوشی‌های قدیمی استفاده کنند، قادر به بهره گیری از خدمات AT & T نخواهند بود. زیرا این اپراتور می‌خواهد فناوری مورد استفاده در شبکه تلفن همراه خود را به روز کند.

به گزارش ایتنا از مهر، در بخشی از این ایمیل تصریح شده اگر کاربران گوشی‌های جدید خریداری نکنند، تا فوریه سال ۲۰۲۲ حتی قادر به برقراری تماس‌های صوتی نیز نخواهند بود. البته متن ایمیل مذکور به گونه‌ای تنظیم شده که مخاطبان به درستی متوجه نمی‌شوند تا فوریه سال ۲۰۲۲ برای تغییر گوشی خود فرصت دارند و همین مساله نارضایتی مشترکان خدمات ای تی اند تی را افزایش داده است.

در ایمیل یادشده به لینکی در صفحه پشتیبانی AT & T ارجاع داده شده که در آن به کاربران توصیه شده برای پشتیبانی از خدمات تماس صوتی با کیفیت بالا باید گوشی‌های قدیمی خود را تعویض کنند و برای این کار تا فوریه سال ۲۰۲۲ فرصت دارند.

برخی مشتریان AT & T با حضور در شبکه‌های اجتماعی از اینکه این شرکت فهرست دقیقی از گوشی‌های سازگار با شبکه به روز شده خود را ارائه نکرده نیز اظهار نارضایتی کرده اند.
کد مطلب: 61711
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا میگیم عوض کنند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام