۰
plusresetminus
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۰

این قایق تفریحی لامبورگینی بیش از 4000 اسب بخار قدرت دارد

ایتنا - فقط تعداد محدودی از Tecnomar for Lamborghini 63 ساخته خواهد شد و جای شگفتی نیست که هیچکس درباره قیمت آن حرفی به میان نمی‌آورد.
این قایق تفریحی لامبورگینی بیش از 4000 اسب بخار قدرت دارد
اگر فکر می‌کردید که داشتن یک لامبورگینی باعث خاص شدن شما شده است دوباره فکر کنید: سطح بالاتر رفته است و چه بسا برای حفظ موقعیت اجتماعیتان به یک قایق تفریحی لامبورگینی نیاز داشته باشید. این شرکت خودروسازی و شرکت ایتالیایی Sea Group از پروژه مشترکشان با عنوان Tecnomar for Lamborghini 63 رونمایی کردند، و همانگونه که می‌توان انتظار داشت این قایق از بسیاری از جهات لوکس است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این قایق، با طول حدود 20 متر، از همان نوعی از الیاف کربنی استفاده می‌کند که لامبورگینی در ابرخوردوهایش برای کم نگه داشتن وزن در عین حفظ استحکام استفاده می‌کند. این دو شرکت اعلام کرده‌اند که وزن این قایق «تنها» 24 تن است، که برای یک قایق بسیار وزن سبکی محسوب می‌شود.
 
این شرکت قایق‌سازی از دو موتور 2000 اسب بخار MAN V12 برای این قایق استفاده کرده است. این موتورها برای تولید 60 گره دریایی (تقریبا 112 کیلومتر در ساعت) کفایت می‌کنند؛ به این ترتیب این سریعترین قایق در خانواده Tecnomar است. با این حال این بزرگترین آنها نیست: بزرگترین قایقهای Tecnomar بیش از 48 متر طول دارند. در این مورد، لامبورگینی طول حدود 20 متر را برای آن مناسب تشخیص داد.
 

استایل آن الهام گرفته از لامبورگینی Sián FKP 37 است، ابرخودروی اسپورت هیبریدی که این خودروساز پارسال از آن رونمایی کرد. در آن یک بدنه و ابرسازه عملکرد بالا با یک سقف سخت الهام گرفته از رودسترهای لامبورگینی توام شده تا در عین حفاظت در برابر اشعه آفتاب اصول آئرودینامیک را نیز لحاظ نموده باشد. چراغهای جلوی آن الهام گرفته از اصول زیبایی‌شناختی Y شکل چراغهای جلوی Siàn FKP 37 و Terzo Millennio است.
 
فقط تعداد محدودی از Tecnomar for Lamborghini 63 ساخته خواهد شد و جای شگفتی نیست که هیچکس درباره قیمت آن حرفی به میان نمی‌آورد. باید به خاطر داشت که این اولین شرکت خودروسازی نیست که نامش – و تجربه و تخصصش - را به یک وسیله دریانوردی قرض می‌دهد.
 
به عنوان مثال، در سال 2018، لکسوس از LY 650 رونمایی کرد، که یک ورژن تولیدی از قاقیق تفریحی مفهومی سال گذشته آن بود. چند سال قبلتر بوگاتی با همکاری پالمر جانسون، سازنده قایق موتوری، برای ساخت یک سری کوچک از قایقهای اسپورت الیاف کربن باز اقدام کرد.
 
 
کد مطلب: 61537
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام