۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۲

به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ برای ژوئیه 2020: حالت تاریک، کدهای QR، استیکرهای جدید

ایتنا - اگر شما با تماس‌های ویدئویی کار می‌کنید، قالبیت به‌روزرسانی‌شده جدیدی را برای گنجاندن 8 نفر در یک تماس خواهید یافت.
به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ برای ژوئیه 2020: حالت تاریک، کدهای QR، استیکرهای جدید

در آپدیت جدید واتس‌اپ برای پلتفرم‌های مختلف استیکرهای متحرک افزوده است، کدهای QR ارتقا داده شده است، و حالت تاریک را برای پلتفرم‌های دسکتاپ و وب واتس‌اپ می‌افزاید.
اگر شما با تماس‌های ویدئویی کار می‌کنید، قالبیت به‌روزرسانی‌شده جدیدی را برای گنجاندن 8 نفر در یک تماس خواهید یافت. اگر شما یکی از طیف در حال رشدی از افراد هستید که از یک KaiOS [سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های «فیچر فون»] استفاده می‌کنند یک قابلیت جدید هم برای شما افزوده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اگر از یک دستگاه KaiOS استفاده می‌کنید، واتس‌آپ آپدیتی ارائه نموده است که برای شما امکان اشتراک‌گذاری آپدیتها با دوستانتان را فراهم می‌آورد که پس از 24 ساعت محو می‌شود. این قابلیت هنوز بر روی این پلتفرم قابل دسترسی نشده است، چرا که KaiOS همچنان تا حدود زیادی یک سیستم عامل نوظهور برای دستگاه‌هایی است که معمولا صرفا بر قابلیت‌های «ضروری» تمرکز دارند. ولی در حال رشد است!
 


و اما در پلتفرم‌های دیگر، استیکرهای متحرک دیگر را خواهید یافت. بسته‌های استیکری متحرک جدیدی وجود خواهند داشت که به نظر این شرکت «باحالتر و ابرازکننده‌تر» از آن چیزیست که قبلا موجود بود.
 
حالت تاریک در نسخه وب و اپ دسکتاپ واتس‌اپ قابل دسترسی شده است، و با زدن یک دکمه پس‌زمینه از سفید به سیاه تغییر می‌یابد. کاربران دسکتاپ نیز از تماسهای گروهی تا 8 نفره در آن واحد منتفع خواهند شد. البته امکان استفاده از این قابلیت بر روی گوشی نیز وجود دارد ولی طبیعتا دیدن همه افراد بر روی یک نمایشگر بزرگ واقعا معنا خواهد داشت.
 
آپدیت کدهای QR نیز در حال انتشار است. با کدهای QR برای پلتفرم‌های موبایل شما قادر خواهید بود تا کد QR آنها را اسکن کنید تا آنها را مستقیما به لیست تماستان در واتس‌اپ اضافه نمائید.
 
 
کد مطلب: 61471
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام